Nadeem Asjid

0 av 2000

Nadeem Asjid er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Nadeem Asjid

Omsorgsfull

En flink og omsorgsfull lege med stor kunnskap innenfor feltet sitt. Er ute etter å finnen feilen i pasientene sine og bruker god nok tid på det. Legekontor med stor og ryddig plass med og ikke minst flinke og ryddige sykepleiere.

Dyktig lege

Jeg fikk Nadeem som fastlege da min fastlege sluttet. Han er meget effektiv. Spørsmål sendt via pasientsky besvares på minutter. Jeg har ikke hatt alvorlige plager, men de gangene det er noe gir Nadeem klare svar og gir gode råd om videre behandling. Også rask med spørsmål om reseptfornlyelse i pasientsky. Anbefaler denne legen.

Er aldri der

Nadeem Asjid jeg byttet lege da jeg alltid opplevde å komme til vikarer og ikke han. har vært hos han 2 ganger i løpet de årene han har vært der, ellers bare vikarer.

Hei. Det er trist å lese om din opplevelse. Jeg har siden oppstart som fastlege i 2016 hatt fravær 3 mnd i forbindelse med pålagt sykehusarbeid, 15 uker i forbindelse med foreldrepermisjon og 6 uker i forbindelse med akutt skade på arbeidsplassen. Øvrig er vi pålagt kurs og veiledningsgrupper som medfører sporadisk fravær.
Jeg har aldri hatt fravær uten at jeg har sørget for å ha vikar tilstede. Beklager for at du har hatt uflaks de to gangene du trengte meg.
Mvh Nadeem Asjid

Besvart av Nadeem Asjid

Meget dyktig og forståelsesfull.

Henviser videre når det trengs uten å overvurderer egne ferdigheter slik som mange andre leger gjør.
Så kan virkelig anbefalle Asjid om du trenger en fantastisk dyktig og forståelsesfull lege..

Beste jeg har hatt

Utrolig bli, lyttende og forståelsesfull lege. Enkelt å få time. Annet personale er også meget behjelpelige med prøvetaking m.m