Nadeem Asjid

0 av 2000

Nadeem Asjid er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Nadeem Asjid

anbefales

har hatt nadeem siden han begynt i ski og er fornøyd. han tar sine pasienter og sin jobb på alvor. han er blid og alltidi godt humør.

Grundig og effektiv, hyggelig og jordnær

Jeg er veldig glad for å ha byttet til Nadeem som fastlege. Han er dyktig og grundig. Han er alltid presis, men så er han også flink til å bruke tiden effektivt og setter opp rask kontroll hvis nødvendig. Han er flink med barn. Hyggelig og jordnær. Online opplegget er bra, kan bestille time, e-konsultasjon online. Ingen ventetid. Erfaren og flink sektretær. Litt kort telefontid, men det kompenseres av online tilgjengelighet.

Veldig fornøyd

Jeg er superfornøyd med Nadeem!
Jeg får time fort, han er i rute, han er alltid blid, tar seg tid, lytter og kommer med nyanserte forslag til løsning.
Han er kompetent og balanserer veldig fint, slipper sånn: Vi ser det ann til uka ... fraser.

Han er rask til å svare på digitale henvendelser via Min Pasientsky som jeg digger!

Superhappy med denne legen! Beste jeg har hatt siden tenårene!

Kompetent og seriøs

Meget fornøyd med Nadeem Asjid som fastlege. Han tar meg og mine symptomer seriøst og tar seg tid til å forklare. Fremstår som profesjonell og hyggelig. MediCo er et hyggelig lokale og resepsjonisten er hyggelig!

Kunnskapsrik

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive, jeg har vært innom noen leger, men ingen av de har vært som Dr. Asjid. Han er den beste legen jeg noen gang har hatt, og tar nesten sorgene på forskudd i tilfelle han skulle flytte eller jobbe et annet sted.

Jeg føler meg sett når jeg har time her, Dr. Asjid tar seg tid til å forklare og har heller ingen problemer med å være uenig med deg -- men her tar han seg tid til å forklare godt hvorfor han er uenig og gir deg heller et bedre forslag.

Jeg er veldig glad valget mitt falt på Dr. Asjid da jeg måtte ha en ny lege. Kunne ikke fått en bedre lege.