Fredrik Paulsen

Arne Garborgsveg 15 - 17 4344 Bryne
Fredrik Paulsen er en av 20 fastleger i Time

Siste vurderinger av Fredrik Paulsen

DÅRLIG

Selv om han er en av de yngste legene i Time kommune, ble jeg ikke veldig fornøyd etter legetimen!! Har det kritiske blikket, men mangler forståelse!

Hyggelig lege!

Veldig positivt første møte. Tok seg god tid og sjekket det jeg forventet og litt til :) han var vikar for min fastlege og jeg følte meg sett og hørt :)

Lite empatisk.

Kom med ryggproblemer jeg hadde gått med i 6 mnd. Ikke empatisk. Liten forståelse. Mente at " alle har vondt i ryggen". Lite trøst når du er helt på felgen i utgangspunktet. Var rasende og frustrert etter både første og andre time. Og kuttet han fort ut som fast lege.

Anbefales ikke hvis du har problemer med stoffskifte

Dårlig inntrykk, syns ikke han var imøtekommende. Følte ikke at jeg ble tatt på alvor med stoffskiftet mitt. Har hendt et par ganger at det feil dose på resept, enn hva som ble avtalt på legetimen, har heldigvis fått med meg hva som er blitt sagt på legetimene.

"Alt er normalt"-lege

Lite imøtekommende lege som ikke lytter til pasienten. Hver gang jeg har vært der, har jeg blitt møtt med en nedverdigende holdning. Tilbakemeldingen "alt er normalt" har jeg fått høre flere ganger, noe det gang på gang har vist seg å ikke være. Det føles som at jeg må tvinge ham til å ta meg på alvor og følge meg opp. Det kan virke som at han tror jeg kommer til legen for gøy.