Fredrik Paulsen

Tlf: 51 77 66 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Fredrik Paulsen er en av 18 fastleger i Time

Siste vurderinger av Fredrik Paulsen

DÅRLIG

Selv om han er en av de yngste legene i Time kommune, ble jeg ikke veldig fornøyd etter legetimen!! Har det kritiske blikket, men mangler forståelse!

Hyggelig lege!

Veldig positivt første møte. Tok seg god tid og sjekket det jeg forventet og litt til :) han var vikar for min fastlege og jeg følte meg sett og hørt :)

Lite empatisk.

Kom med ryggproblemer jeg hadde gått med i 6 mnd. Ikke empatisk. Liten forståelse. Mente at " alle har vondt i ryggen". Lite trøst når du er helt på felgen i utgangspunktet. Var rasende og frustrert etter både første og andre time. Og kuttet han fort ut som fast lege.

Anbefales ikke hvis du har problemer med stoffskifte

Dårlig inntrykk, syns ikke han var imøtekommende. Følte ikke at jeg ble tatt på alvor med stoffskiftet mitt. Har hendt et par ganger at det feil dose på resept, enn hva som ble avtalt på legetimen, har heldigvis fått med meg hva som er blitt sagt på legetimene.

"Alt er normalt"-lege

Lite imøtekommende lege som ikke lytter til pasienten. Hver gang jeg har vært der, har jeg blitt møtt med en nedverdigende holdning. Tilbakemeldingen "alt er normalt" har jeg fått høre flere ganger, noe det gang på gang har vist seg å ikke være. Det føles som at jeg må tvinge ham til å ta meg på alvor og følge meg opp. Det kan virke som at han tror jeg kommer til legen for gøy.

Arrogant og lite forståelsesfull

+ Virker å ta seg greit nok med tid.

- Viser ikke særlig forståelse for livssituasjon eller sykdom. Sjekker ikke opp ting han ikke virker å vite svaret på. Burde være mer ydmyk når han er helt ny som lege. Kunne gjerne tatt seg et kurs i pasientservice, da det er litt å utsette på det.

Arrogant lege!!!

Fredrik Paulsen er en fryktelig arrogant lege som tror han har all ved og forstand selv! Lytter lite til pasienten og har en nedverdigende holdning!! Har ingen medmenneskelig respekt bortsett fra å buse ut med alt han mener og at slik skal det være! Anbefales ikke!!!!!!

Grundig og god tid

Første møte hos Paulsen har gitt godt inntrykk. Var hos ham med min sønn. Han undersøker grundig og lager en plan for videre oppfølgning. Opplever at han har god tid og er lyttende.

Verste legen jeg har møtt

Kynisk lege som behandlet meg som om jeg ville være syk og sitte hjemme.
Han ville heller vente å se om ting gikk over av seg selv, enn å ta seg tid til å finne ut hva som var gale. Etter 6 mnd med smerter ville han fortsatt ikke si noe om saken, for vi hadde jo brukt hele legetimen på at han skulle sitte å snakke.

Anbefales ikke!