Fredrik Paulsen

Arne Garborgsveg 15 - 17 4344 Bryne
Fredrik Paulsen er en av 16 fastleger i Time

Siste vurderinger av Fredrik Paulsen

"Alt er normalt"-lege

Lite imøtekommende lege som ikke lytter til pasienten. Hver gang jeg har vært der, har jeg blitt møtt med en nedverdigende holdning. Tilbakemeldingen "alt er normalt" har jeg fått høre flere ganger, noe det gang på gang har vist seg å ikke være. Det føles som at jeg må tvinge ham til å ta meg på alvor og følge meg opp. Det kan virke som at han tror jeg kommer til legen for gøy.

Arrogant og lite forståelsesfull

+ Virker å ta seg greit nok med tid.

- Viser ikke særlig forståelse for livssituasjon eller sykdom. Sjekker ikke opp ting han ikke virker å vite svaret på. Burde være mer ydmyk når han er helt ny som lege. Kunne gjerne tatt seg et kurs i pasientservice, da det er litt å utsette på det.

Arrogant lege!!!

Fredrik Paulsen er en fryktelig arrogant lege som tror han har all ved og forstand selv! Lytter lite til pasienten og har en nedverdigende holdning!! Har ingen medmenneskelig respekt bortsett fra å buse ut med alt han mener og at slik skal det være! Anbefales ikke!!!!!!

Grundig og god tid

Første møte hos Paulsen har gitt godt inntrykk. Var hos ham med min sønn. Han undersøker grundig og lager en plan for videre oppfølgning. Opplever at han har god tid og er lyttende.

Verste legen jeg har møtt

Kynisk lege som behandlet meg som om jeg ville være syk og sitte hjemme.
Han ville heller vente å se om ting gikk over av seg selv, enn å ta seg tid til å finne ut hva som var gale. Etter 6 mnd med smerter ville han fortsatt ikke si noe om saken, for vi hadde jo brukt hele legetimen på at han skulle sitte å snakke.

Anbefales ikke!