Uliana Wassæther

Autorisasjon (2016)

Frøya Legekontor Telefonnummer72 44 70 8072 44 70 ...
Sørveien 17b, Kysthaven 7260 Sistranda
Uliana Wassæther er en av 8 fastleger i Frøya

Siste vurderinger av Uliana Wassæther

Bra lege

Bra lege, lytter godt, tar meg med alvor, empatisk. Jeg er veldig fornøyd at jeg har fått så bra lege.

Vanskelig å bli hørt

Utrolig kjedelig å føle seg så dum etter man har vært hos legen og ikke blir tatt på alvor. Man ender opp med å utsette legetimer selv om man vet man burde.

Null forståelse og rett og slett sur dame.

Var med som ledsager til en eldre pasient med kognitiv svikt, at jeg skulle bli med inn ble ikke godt motatt.
Pasienten fikk også «kjeft» å legen løp ut av rommet uten at vi fikk noe informasjon om hva som skulle skje videre. Etter hvert begynte hun kunn å prate med meg mens pasienten ble behandlet av sykepleier mens pasienten fikk ikke vite noe, og da pasienten stilte spm fikk hun spydige kommentarer om at det hadde hun nettopp fortalt ledsageren/meg om.
Dårlig opplevelse.. anbefales ikke.

Positiv opplevelse

Etter å ha lest her inne var jeg skeptisk når jeg fikk en akutt-time til henne for en GU. Heldigvis ble det en veldig god opplevelse. Hun tok seg god tid og var forsiktig under undersøkelsen. Lydhør for mine symptomer og tanker rundt problemet. Generelt hyggelig og imøtekommende😊

Svært nøye med undersøkelse

En meget høflig lege og lett å komme inn på. Har kun hatt en konsultasjon med henne, men fikk et meget godt inntrykk av hennes opptreden. Jeg vil på det sterkeste anbefale henne som fast lege. Hun er bestemt og hører på pasienten.