Frøya Legekontor

Telefonnummer72 44 70 8072 44 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kysthaven 7260 Sistranda

Siste vurderinger av Frøya Legekontor

Unngå for enhver pris!

Lege: Eli Crozier Skrevet

Hvis du har en "vondte" du vil snakke om, så er dette den perfekte legen!

Hvis du faktisk er syk, så gå heller til din lokale sjaman eller den kirken du ber til. Det er mulig denne legen var dyktig den gangen hun gikk ut fra medisinstudiet, men et komplett manglende evne til å oppdatere seg, gjør at hun har passert sin høyde for lenge siden!

Ekte amerikaner

Lege: Steven Richard Crozier Skrevet

Blir bedt om å komme på legetime uansett hva, men lite vits da man får minimalt med hjelp OM man får legetime. Nekter også å skrive ut resepter om du ikke har betalt forrige regning. (Som i USA)..
Dette er synd da man i Norge har rettigheter som tilsier at man skal få hjelp uansett økonomi osv..

Har hjulpet meg med de plagene jeg har hatt.

Lege: Marcin Lapinski Skrevet

Jeg har blitt tatt på alvor med de plagene jeg har hatt og sendt videre for profesjonell behandlinger som jeg har vært svært fornøyd med.
Meget bra oppfølging av Lapinski også i ettertid.

Et fantastisk menneske, og dyktig lege!

Lege: Steven Richard Crozier Skrevet

Hadde Steven som fastlege i over 15 år på Frøya. Han er svært dyktig, og du blir alltid tatt på alvor. Han en empati og profesjonalitet som er vanskelig i finne hos mange andre.

Måtte dessverre bytte fastlege da jeg flyttet fra kommunen. Har savnet ham veldig.

Han er ingen pilledoktor og du kan ikke regne med å få sykemelding for hva som helst. Men du får det du trenger når du trenger det. Og du vil alltid føle at hans vurderinger er velmente og korrekte.

Samlet vurdering: Sprenger skalaen!

Super lege som bryr seg!!

Lege: Astrid Schjelvaag Skrevet

Er opptatt av å være tilstede å gjøre det beste hun kan for pasienten. Stiller på møter så fremt hun kan å bidrar med forslag å løsninger.