Frøya Legekontor

Kysthaven 7260 Sistranda

Siste vurderinger av behandlere ved Frøya Legekontor

Kjempe flink lege!

Lege: Astrid Schjelvaag Skrevet

Beste legen jeg har fått hatt som fastlege! Lyttende, flink til å informere å tar meg på alvor. Anbefales sterkt.

Skuffet

Lege: Leticia Lucas Bernal Skrevet

Måtte inn på hastetime, første hun sa var at hun hadde det travelt. Tok noen kjappe tester, og dermed sa at jeg muligens måtte videre inn til sykehus. Hun sa deretter «har du tenkt på at dette kan være blodpropp?!» Som om dette var noe jeg skulle ha vist og tenkt på, måten det ble sagt på var skremmende. Ble sendt inn til sykehuset, og ble like fort sendt hjem igjen. Skuffet da jeg hadde hørt mye bra om henne som lege, jeg sitter ikke igjen med den følelsen..

Null forståelse og rett og slett sur dame.

Lege: Uliana Wassæther Skrevet

Var med som ledsager til en eldre pasient med kognitiv svikt, at jeg skulle bli med inn ble ikke godt motatt.
Pasienten fikk også «kjeft» å legen løp ut av rommet uten at vi fikk noe informasjon om hva som skulle skje videre. Etter hvert begynte hun kunn å prate med meg mens pasienten ble behandlet av sykepleier mens pasienten fikk ikke vite noe, og da pasienten stilte spm fikk hun spydige kommentarer om at det hadde hun nettopp fortalt ledsageren/meg om.
Dårlig opplevelse.. anbefales ikke.

Ryddig og lyttende

Lege: Steven Richard Crozier Skrevet

Har et behagelig vesen, stor tyngde og soliditet i vurderinger. Lett å få stor tillit til denne legen.

Kjempegod lege

Lege: Leticia Lucas Bernal Skrevet

Leticia er min tidligere fastlege. Har kun gode ord å si om henne. Tatt mine problemer på alvor og prøver det hun kan for å hjelpe, blant annet med å henvise videre. Hun har tydelig store kunnskaper om faget sitt. Føler hun tok seg god til å lytte og har hatt god kommunikasjon med meg. Anbefales.