Haakon Sverre Tangen-Erikstad

Lønnås Legesenter
Otto Rugesvei 80 1361 Østerås
Haakon Sverre Tangen-Erikstad er en av 120 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Haakon Sverre Tangen-Erikstad

Trygg, tar deg på slvor og følger alltid opp.

Fikk han som fastlege etter at den forrige sluttet på legekontoret. Dette er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt! Han er alltid vennlig og imøtekommende, lytter og tar meg på alvor. Han er aldri mer enn ti minutter forsinket og tar alt av nødvendige undersøkelser for å være på den sikre siden. Han har også alltid fulgt meg opp i etterkant. Hadde ikke byttet hvis det ikke var for at jeg flyttet til en annet fylke.

Trygg,kunnskapsrik og ikke minste ivaretagende.

Han er en meget dyktig lege,som tar ting alvorlig og følger opp. Jeg har aldri hatt en så fantastisk god fastlege. Absolutt å anbefale.
Jeg bytter aldri. Føler meg virkelig så ivaretatt. Han ser virkelig både pasienten og ikke minst menneske. Helt fantastisk.

Trygg og kunnskapsrik

En veldig god arvtager etter Erik Schetelig som har vært min fastlege i mange år, men som dessverre går av med pensjon. Dr. Erikstad er imøtekommende, tar seg god tid, og har vist seg å være svært kunnskapsrik. Han følger også opp når det er påkrevet. Jeg føler meg meget godt ivaretatt.

Trygg , pasientvennelig og kunnskapsrik

En meget dyktig lege som tar seg god tid til pasienten . Har svært gode menneskekunnskap som trygger pasient .