Tarjei Skotheimsvik

Autorisasjon (2014)

Tarjei Skotheimsvik er en av 33 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Tarjei Skotheimsvik

Samfunnsmedisiner

Tarjei Skotheimsvik er ikke lenger min fastlege. Han praktiserer etter min mening samfunnsmedisin og bryr seg lite om hva som er best for den enkelte pasient. Fremstår som lite empatisk og ute av stand til å kommunisere med pasienten. Hva han mener er alt som betyr noe. Pasientens mening er ikke så viktig. Aldri mer!

Kunnskapsrik og flink

Veldig fornøyd med oppfølging og behandling gjennom lengre tids utgreiing. Empatisk, grundig og kunnskapsrik. Liker at han er direkte og at jeg får ærlige svar og tilbakemeldinger. Min opplevelse at det tok oss litt tid å bli kjent, men har stor tillit til Tarjei.

Trygg, dyktig, tålmodig og god lytter

Tarjei er en svært dyktig lege, som tar seg tid til å høre på det man kommer med.
Han dobbeltsjekker fakta om han er usikker og nøler ikke med dette.
En lege du trygt kan søke råd, hjelp og støtte i. Om det er ventetid hos legen er det bare å tenke som så; han tar seg god tid til hver og enkelt.

Grundig og empatisk

Dette er virkelig en lege å anbefale. Han har tar seg alltid tid til å lytte, og kommer med gode råd. Jeg opplever at han bryr seg om pasientene og han har virkelig tatt mine problemer på alvor. Jeg har flyttet en del, men dette er den beste legen jeg har vært hos.

Effektiv og kunnskapsrik

Hyggelig, grundig og kunnskapsrik lege. Er effektiv, men tar seg tid til å lytte. Henviser videre eller konsulterer spesialister hvis han er i tvil. Føler at han virkelig anstrenger seg for å hjelpe, og får alltid skriftlig svar/ tilbakemeldinger, på prøvesvar og undersøkelser.
Kan absolutt anbefales!