Arne Willem Keilman

Autorisasjon (2014)

Arne Willem Keilman er en av 36 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Arne Willem Keilman

Lite samarbeidsvillig,

Har hatt Keilman som lege i litt over 2 år og har opplevd han som en vanskelig og lite samarbeidsvillig lege. Jeg har helseforsikring gjennom jobb som dekker forskjellig type behandlinger, men jeg må uansett innom fastlegen for å få riktig henvisning. Da jeg snakket med Keilman om at jeg hadde forsikring var han plutselig ikke interessert i å hjelpe meg og sa jeg heller skulle gå direkte til Volvat eller lignende. Dette er veldig rart da det er helt normalt at man har slike forsikringer gjennom arbeidsgiver. Andre ganger har jeg opplevd at han lytter og er forståelsesfull, men så fort timen er over kan han avbryte meg midt i en setning med at «det var alt vi rakk i dag». Inntrykket mitt av denne legen totalt sett er veldig dårlig og jeg vil fraråde andre å bruke han.

Svært hyggelig og kunnskapsrik

God til å lytte, tar deg på alvor. Tar seg god tid, og kommer med gode løsninger. Har stor tillit til Arne Willem Keillman.

Flink og profesjonell lege

Jeg er svært fornøyd med Arne. Han setter seg ned og snakker med meg som person. Ser på meg istedenfor å se i PCskjermen. God dialog med Arne.

Forståelsesfull og lyttende

Ved mine besøk hos Dr. Keilman har jeg opplevd forståelse. Han lytter alltid godt, tar seg god tid til meg som pasient og gir gode råd/veiledning. Det er aldri noe problem å spørre om flere ting ved et besøk.

Noen av "damene bak skranken" bør få et ekstra kurs i service, da jeg til tider opplever uhøflige og sure svar/kommentarer. Ikke er de spesielt diskré heller.

Kjempe fornøyd

Ser meg som pasient , alltid blid og omgjengelig 😃 hjulpet meg med alt jeg har kommet med, veldig flink til å sende meg videre viss gan er i tvil selv