Arne Willem Keilman

Legehuset Nova DA

2014

Legehuset Nova DA Telefonnummer62 55 00 8062 55 00 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torggata 1 2317 Hamar
Arne Willem Keilman er en av 33 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Arne Willem Keilman

Fornøyd men ofte forsinket

Opplever å bli møtt med respekt og forståelse.
Opplever at timer hos han alltid blir forsinket. Det kan fort være 1-2 pasienter som han hentet inn til han på det tidspunkt jeg skulle ha hatt time. Av 5-6 legebesøk på 1år så har jeg aldri opplevd å bli ropt inn til avtalt tidspunkt. På det verste måtte jeg nesten vente 1t over tid. Skuffende

Arrogant bedreviter som ikke er interessert i å hjelpe kronikere!

Jeg fikk dessverre Keilman som fastlege da min forrige fastlege sluttet.
Jeg opplevde tidlig at det Keilman var en vanskelig lege å forholde seg til. Annenhver gang jeg oppsøkte han var han blid og ga sterkt uttrykk for at han forsto situasjonen min og at han ville hjelpe meg, og annenhver gang var han tverr og motvillig.
Samarbeidsteamet rundt meg hadde samme opplevelsen som meg.
I tillegg var han vanskelig å komme i kontakt med, og han kunne bruke både to og tre uker på å skrive en resept. (Selv om resepten gjaldt medisiner jeg hadde brukt i mange år)
Flere av legesekretærene på Legehuset Nova bør ta seg ett kurs i god kommunikasjon og folkeskikk. Særlig to er veldig arrogante og tildels frekke.
Etter å ha prøvd og holde ut med Keilman som fastlege i 10 måneder, så fant jeg ut at jeg måtte skifte fastlege. Dr. Arne Keilman gjorde at jeg ble psykisk syk!!

Lyttende og kunnskapsrik

Dr Keilman er en lege med stor evne til å se, og lytte til pasienten.
Jeg opplever å bli tatt på alvor. Han er flink til å forklare og følger opp behandlingen på en god og trygg måte. Kan anbefale han på det varmeste