Arne Willem Keilman

Autorisasjon (2014)

Arne Willem Keilman er en av 37 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Arne Willem Keilman

Flink og profesjonell lege

Jeg er svært fornøyd med Arne. Han setter seg ned og snakker med meg som person. Ser på meg istedenfor å se i PCskjermen. God dialog med Arne.

Forståelsesfull og lyttende

Ved mine besøk hos Dr. Keilman har jeg opplevd forståelse. Han lytter alltid godt, tar seg god tid til meg som pasient og gir gode råd/veiledning. Det er aldri noe problem å spørre om flere ting ved et besøk.

Noen av "damene bak skranken" bør få et ekstra kurs i service, da jeg til tider opplever uhøflige og sure svar/kommentarer. Ikke er de spesielt diskré heller.

Kjempe fornøyd

Ser meg som pasient , alltid blid og omgjengelig 😃 hjulpet meg med alt jeg har kommet med, veldig flink til å sende meg videre viss gan er i tvil selv

Ser meg som pasient og bruker et språk som er forståelig.

Ser pasienten. God kommunikasjon. Bruker et forståelig språk. Undersøker grundig. Erfaringsmessig bør enkelte av damene i luka behandle pasientene bedre. Nebbete «søstre» er ikke noen god opplevelse for oss som kommer og søker hjelp for ulike problemer. Det er heller ikke pasienten som skal vite hvor medbrakte prøver skal. Må IKKE la sine problemer strømme ut av luka. Bli profesjonell på «kundebehandling».

Fornøyd men ofte forsinket

Opplever å bli møtt med respekt og forståelse.
Opplever at timer hos han alltid blir forsinket. Det kan fort være 1-2 pasienter som han hentet inn til han på det tidspunkt jeg skulle ha hatt time. Av 5-6 legebesøk på 1år så har jeg aldri opplevd å bli ropt inn til avtalt tidspunkt. På det verste måtte jeg nesten vente 1t over tid. Skuffende