Christian Anders Björn Nelson

Bøleråsen legesenter

2013

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Christian Anders Björn Nelson er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Christian Anders Björn Nelson

Dyktig lege!!

Bra lege som lytter og tar pasienten på alvor. Føler meg alltid velkommen og ivaretatt:) Veldig behagelig å snakke med, og flink til å kommunisere med små barn. Har alltid fått time på samme dag om det har vært noe som har hastet. Beste fastlegen uten tvil😃

An excellent doctor!

Been a patient of Christians for over at year, only good things to say. No waiting time for appointment, fast, efficent and very easy to talk to. When Ive had a problem it has been solved straight away. Couldnt have had a better 'fastlege', would recommend to anyone! Speaks very good English.

En meget god lege

Christian Nelson er en meget god lege som lytter til det du sier og gjør noe med det. Jeg er meget fornøyd med måten jeg blir tatt vare på og hvor fort ting skjer når jeg trenger hjelp. Damene i resepsjonen er så flinke og hjelpsomme.
Ikke mye å rette på dette legekontoret 😊

Anbefales på det varmeste

Etter dårlige opplevelser med et legekontor i Ski var det en sann glede å komme til Dr. Nelson og Bøleråsen legesenter. Kunnskapsrik, lytter og han har forberedt seg før jeg kommer. Her er det ikke en stiv lege med ovenfra ned holdning. Han er lett å prate med og jeg har ikke noe å utsette på denne legen. Personale ved legekontoret er hyggelige og effektive. Det eneste som mangler er at det er umulig å bruke Internett med Telia abonnement på venteværelse. Med Pasient sky er det enkelt å holde kontakt med lege og bestillinger av medisiner.

Trygg,god og hyggelig

Har ikke vært så fornøyd med en lege på MANGE år. Han tar tak henviser om han må. Han lytter og tar seg tid. Flink og god med barna er han også. Super fornøyd. Anbefaler han til alle