Christian Anders Björn Nelson

Bøleråsen legesenter

2013

Bøleråsen legesenter Telefonnummer64 91 70 6064 91 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bregnefaret 1 1405 Langhus
Christian Anders Björn Nelson er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Christian Anders Björn Nelson

Anbefales på det varmeste

Etter dårlige opplevelser med et legekontor i Ski var det en sann glede å komme til Dr. Nelson og Bøleråsen legesenter. Kunnskapsrik, lytter og han har forberedt seg før jeg kommer. Her er det ikke en stiv lege med ovenfra ned holdning. Han er lett å prate med og jeg har ikke noe å utsette på denne legen. Personale ved legekontoret er hyggelige og effektive. Det eneste som mangler er at det er umulig å bruke Internett med Telia abonnement på venteværelse. Med Pasient sky er det enkelt å holde kontakt med lege og bestillinger av medisiner.

Trygg,god og hyggelig

Har ikke vært så fornøyd med en lege på MANGE år. Han tar tak henviser om han må. Han lytter og tar seg tid. Flink og god med barna er han også. Super fornøyd. Anbefaler han til alle

Anbefales!

Christian er en tålmodig, dyktig og veldig kompetent lege. Han tar seg god tid til å lytte, flink med barn og profesjonell, og man får time fort.

Imøtekommen og flink

Christian er en god lege som lytter og kommer med bra tilbakemelding, han har god erfaring. Og veldig hyggelig

En utrolig dyktig lege!

Jeg er utrolig fornøyd med Dr Nelson! Han tar seg god tid til å høre på hva jeg har å si, og han kommer med gode råd og løsninger som passer meg. Han er pålitelig og trygg, og selv pinlige problemer blir greie å snakke om.
Det er kort ventetid på å få time, og han gir tilbakemelding på prøver selv om alt er ok.
I tillegg er de som sitter i resepsjonen/tar prøver også veldig hyggelige og hjelpsomme!

Et utrolig bra legesenter, og en utrolig bra fastlege!