Christian Anders Björn Nelson

Tlf: 64 91 70 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Christian Anders Björn Nelson er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Christian Anders Björn Nelson

En utrolig dyktig lege!

Jeg er utrolig fornøyd med Dr Nelson! Han tar seg god tid til å høre på hva jeg har å si, og han kommer med gode råd og løsninger som passer meg. Han er pålitelig og trygg, og selv pinlige problemer blir greie å snakke om.
Det er kort ventetid på å få time, og han gir tilbakemelding på prøver selv om alt er ok.
I tillegg er de som sitter i resepsjonen/tar prøver også veldig hyggelige og hjelpsomme!

Et utrolig bra legesenter, og en utrolig bra fastlege!

Seriøs, kunnskapsrik, omsorgsfull

Jeg byttet til Nelson etter anbefalinger fra andre, da jeg opplevde å ha en fastlege av skrekkens eksempel på det tidspunktet.

Jeg opplever Christian som punktlig, seriøs, kunnskapsrik, engasjert og omsorgsfull. I tillegg er bøleråsen legesenter nytt, pent, med en bunke flotte og dyktige ansatte med lidenskap for jobben sin.

Har du mulighet til å få Christian som fastlege er det absolutt å anbefale.

Hyggelig og svært kompetent

Christian lyttet nøye til meg og fant riktig diagnose til tross før at jeg søkt mange leger tidligere. Jeg blev raskt henvist vidare og har startet behandling. Han gir en meget kompetent inntrykk og har vært en stor støtte! Jeg er evig takknemlig!

fornøyd pasient

Jeg vil virkelig anbefale denne unge legen. Han er svært kunnskapsrik og sympatisk, og jeg er veldig fornøyd med den hjelpen jeg har fått.

Uinteressert

Virket totalt uinteressert i meg som pasient. Brukte ca 1 minutt inne på legekontoret hans, og fikk følelsen av at jeg var dum som møtte opp. Ville ikke valgt han som fastlege!

en uinteresert lege

dårlig erfaring, virker ikke interessert i det pasienten sier. En gang hadde han tatt imot 5 pasienter på 25 min! Ser ut som en lege uten erfaring. Nå står jeg på venteliste hos en annen lege!

En meget kompetent lege!

Svært behagelig lege som hører på det man har og si, interesserer seg og gjør det han kan for å hjelpe til. Føler meg i trygge hender!