Storgata Legesenter Drøbak

Storgata 27 1440 Drøbak

Siste vurderinger av behandlere ved Storgata Legesenter Drøbak

Helt fantastisk service

Lege: Christian Anders Björn Nelson Skrevet

Fantastisk legekontor, alle der lytter godt til hva du trenger og dine behov. Alltid når jeg ringer inn, er han mannlig helsesekretæren behjelpelig å får få meg inn fortest mulig, gjerne å også hjelpe meg via tlf. Og samt at fastlegen er raskt på sak, og får orden på andre henvendelser/tider! Kommer aldri til å bytte!!

Dyktig og seriøs lege

Lege: Christian Anders Björn Nelson Skrevet

Jeg byttet til Christian da legesenteret var vikar for et annet legekontor gjennom sommeren, og ett familiemedlem anbefalte han.

Han er seriøs, men hyggelig. Lett og snakke med, og tar deg på alvor. Opplever at han er effektiv og proaktiv, men likevel føler jeg alltid at han bruker tiden godt. Han har aldri vært forsinket.

Han har hjulpet meg til spesialist og fått meg rask hjelp (med positivt resultat) på noe jeg har slitt med i 7 år.

Det er lett å booke time på nett i kalenderen, og det er kort ventetid. Han svarer raskt på e-konsultasjon, som har vært en fordel i det yrket jeg er i.

Han i resepsjonen er også utrolig hyggelig og imøtekommende, og det er alltid hyggelig å komme dit.

Anbefales!!

Dyktig og nøye fastlege.

Lege: Christian Anders Björn Nelson Skrevet

Har nettopp byttet fastlege pga flytting. Gjorde et godt bytte da jeg fikk Dr. Nelson i Drøbak. Han får ting gjort og tar seg god tid. Har i tillegg en flink og effektiv legeassistent. Føler meg oppfulgt og kan anbefale han på det sterkeste.

Veldig god fastlege !

Lege: Christian Anders Björn Nelson Skrevet

Da jeg flytter er det med sorg at jeg må bytte fastlege.
Christian Nelson har vært en svært behagelig og dyktig lege i en tid da jeg har hatt store utfordringer med min helse. Sympatisk, effektiv og imøtekommende. Raske tilbakemeldinger over pasientsky og jeg har alltid fått time raskt når jeg trengte det. Og trivelige lokaler mitt i vakre Drøbak. Jeg gir Christian Nelson mine varmeste anbefalinger!

Effektiv og på

Lege: Christian Anders Björn Nelson Skrevet

Veldig fornøyd!! Ekstremt effektiv, dyktig og alltid forbredt. At han er effektiv gjør at man stort sett får time ila en dag. Selvom han er effektiv tar han seg tiden som trengs. Så fornøyd med at han kom til Drøbak!!
Legesekretæren er også ekstremt allright og virker veldig dyktig og han gjør at det er koselig å komme ditt. De er et veldig bra team!