Christian Anders Björn Nelson

Autorisasjon (2013)

Christian Anders Björn Nelson er en av 13 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Christian Anders Björn Nelson

Oppfølgende, empatisk og hjelpsom

Ny fastlege for meg, så ikke truffet legen personlig. Men trengte akutt hjelp, i en tid da han hadde ferie. Men utrolig hjelpende og rask over pasientsky, tilbakemelding etter epikrise fra unilabs, henvisning, medisiner og sykmelding. Svarte veldig raskt på all henvendelse fra meg og virkelig en som bryr seg om sine pasienter, slik at jeg fikk hurtig hjelp til time til vurdering og komme rask til operasjon. Selv i en tid da han hadde ferie. Utrolig hjelpsom person, slik at man med en gang følte seg trygg og godt ivaretatt i en ellers smertefull situasjon. Så dette er en som skal ha en stor takk....😇😇

Flott lege

Veldig ydmyk lege. Jeg setter pris på at han er så hyggelig mot deg med barna mine og at du ikke trenger å sitte evig og vente.
Virker veldig dyktig.

Veldig flink lege!

Nelson er en lege som tar pasientene på alvor, viser empati og gir gode råd. Han er vennlig, kunnskapsrik og anbefales på det sterkeste. Det er i tillegg veldig kort ventetid, og lett å få time.

Arrogant holdning

Han virket hyggelig og lyttende i starten, men opplevde også at han hadde en nogenlunde arrogant holdning og lo nærmest av meg til tider. Fikk heller ingen konkrete tips eller råd for plagene mine. Fikk veldig lite ut av legekonsultasjonen.

Kommer ikke til å benytte meg av han igjen.

Svært god lege

Vi har brukt dr Nelson i flere år og vi er svært fornøyd. Er veldig flink med barn, de føler seg trygg å synes det er gøy å gå til legen. Svarer raskt på pasientsky og er veldig tilgjengelig. Til tross for lang reisevei har valgt å følge dr Nelson til ny praksis i Drøbak.