Line Syvertsen

Autorisasjon (2005)

Line Syvertsen er en av 120 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Line Syvertsen

Nøye, omtenksom og hyggelig

Jeg har kun vært hos Line ved en anledning. Det dreide seg da ikke om noe seriøst. Likevel tok Line seg god tid, og benyttet muligheten til å ta en noe mer omfattende sjekk.
Jeg følte meg meget godt ivaretatt, og oppfatter Line som meget genuin og svært kompetent.

Kjempedyktig og veldig omtenksom

Line Syvertsen er den flinkeste legen jeg har hatt. Hun er veldig flink, og veldig forsiktig og omtenksom når det gjelder f eks sårbehandling. Hun er utrolig snill og vennlig, og virker veldig faglig sterk. Hun kan veldig mye forskjellig , og spesielt synes jeg hun er veldig flink mot barn. Hun er vennlig mot barna og veldig flink til å ta seg god tid til dem og vise omsorg mot dem slik at de føler seg trygge før behandling. Hun er også veldig praktisk flink med ulike skader og behandlinger.

Lytter og finner løsninger

Veldig fornøyd med legen min. Lytter til hva du har å si, kommer med løsninger, og ikke redd for å henvise videre dersom det er nødvendig. Oppfatter henne som seriøs, medfølende, samtidig bestemt og kunnskapsrik. Føler meg i trygge hender når jeg oppsøker henne.

Nøye og god til å forklare

Line er en av grunnene til at vi ikke vil flytte fra Fornebu. Hun virker til å bry seg om pasientene sine, og husker godt fra gang til gang. Sjelden god lege, og vi er så heldige som har henne!

Flink

Veldig flink lege som bryr seg veldig om pasienten. Sjelden forsinket, og skulle hun være kommer hun ut på venterommet og sier i fra