Per-Christian Sandaa Vaage

Autorisasjon (2014)

Bystranda legesenter Telefonnummer38 01 98 8038 01 98 ...
Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S
Per-Christian Sandaa Vaage er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Per-Christian Sandaa Vaage

Trygg og dyktig lege

Veldig fornøyd med å ha Per Christian Vaage som fastlege. Opplever ham som grundig og kunnskapsrik; en lege jeg har stor tillit til. Det føles trygt å komme til ham med alle typer problemstillinger, også mer personlige/intime ting.

Faglig dyktig

Vaage er faglig dyktig og kritisk reflektert. Irriterende utfordrende på jakt etter rett diagnose og behandling. Over tid bedre på kommunikasjon også. Empatisk og utfordrende.

Trygg og tilgjengelig

Opplever at han er en lege som virkelig bryr seg og som det er lett å åpne seg for. Tar seg tid til å lytte, gjør nødvendige undersøkelser og henviser videre ved behov. Har fått veldig god oppfølging det siste halvåret (også av vikaren hans da han hadde permisjon i vår), mye mer enn hva jeg hadde forventet. Svarer raskt på e-konsultasjon og det er lett å få time ved behov.

Trygg, men utilgjengelig

Han har gitt opp som fastlege etter min mening. Han jobber ikke mer enn han må og alt det endret seg for ett år siden.

Godt fornøyd

Er godt fornøyd med oppfølging og råd fra Vaage. Viser empati, faglig innsikt i min situasjon, samtidig som han viser faglig integritet og stiller gode kritiske spørsmål.