Sawsan Kadhim Abdulwahhab Al-Toma

0 av 2000

Sawsan Kadhim Abdulwahhab Al-Toma er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sawsan Kadhim Abdulwahhab Al-Toma

Trygg og ivavretagende

Jeg er veldig fornøyd med Al-Toma. Hun har fulgt meg tett opp i en periode hvor jeg trengte det. Jeg føler meg godt i varetatt og at hun gir seg tid til å lytte og høre på meg. Anbefaler henne varmt til andre. Stoler på henne!

Uengasjert og uinteressert

Har hatt Sawsan som fastlege i et års tid nå. Jeg opplever henne dessverre som lite engasjert og fullstendig uinteressert i pasientene sine. Tydelig "samlebånd"-tankegang, og hun sitter for det meste med nesen i PC-skjermen uten å ta seg tid til å lytte.
Tillit er svært viktig å ha til legen sin, men jeg stoler ikke på at hun stiller riktig diagnose, og føler meg ikke trygg på henne. Legesekretæren er også særdeles lite hyggelig. Bytter derfor fastlege.

Bytter fastlege

Har vært hos Sawsan et par ganger nå. Kort oppsummert fremstår hun som lite empatisk, stresset, og lytter ikke på det man har å si. Føler meg ikke trygg på at hun stiller riktig diagnose eller gjør en grundig undersøkelse. Bytter derfor fastlege.

ikke bra lege

Jeg møtte med henne fordi jeg var gravid for første gang og ønsket råd og veiledning. Hun var alltid forsinket (mer enn 40 min hver gang) selv om timen varte mindre enn 15 min. Hun informerte meg om veldig lite og selv om jeg beskrev at jeg hadde helseskrekk og fødselskrekk, ikke tok tid for å beskrive prosessen videre. Hun undersøkt meg uten å beskrive det hun gjorde eller hvorfor, spurte ikke, og da jeg viste bekymring og spurte henne stoppe, ble hun irritert.

Jeg tror at hun burde kanskje ta mindre pasienter for å kunne behandle dem godt.

Profesjonell og oppdatert

Hyggelig, profesjonell og oppdatert. Jeg føler att hun er trygg å gå til og ønsker å hjelpe. Jeg har ikke opplevd at hun er stresset, slik som andre skriver her.