Goran Draskovic

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Goran Draskovic

Dyktig lege

Denne legen tar seg tid til å forklare, er lyttende og virker dyktig i sitt fag. Snakker godt norsk. Anbefales på det varmeste. Tusen takk for god ø - hjelp på søndag 02.04.17😊

Ny fastlege - virker ok

Helt grei behandling og virket oppmerksom. Er spent på videre oppfølging. Rask oppfølging av reseptbestilling.

skuffende sjokkerende lite opplyst

Denne legen forteller meg hvordan jeg skal leve mitt liv, uten å spørre meg hva jeg trenger. han lytter ikke i det hele tatt. kjenner meg ikke men opptrer likevel som han vet hva jeg bør gjøre. han er svært opptatt av nei til b-preparater, og stempler deg som misbruker hvis du bruker sovemedisin over tid.

Han burde spørre en pasient hvordan det går, istedenfor å bare anta og komme med svada om årsaken til søvnløshet bl.a.

Han burde sette seg mere inn i psykiske sykdommer og forstå at alle er indivuduelle, hvis noe fungere for en pasient så kan det være bra tiltross for hva han mener.

syns han virket veldig ovenfra og ned, trist å møte sånn fra en lege. han hadde heller ikke så mye kunnskaper om hverken det ene eller det andre. plutselig kommer han bare med en alvorlig diagnose til meg, du har sikkert diabetes type 2 , hva er det han sier til meg tenker jeg, uten sympati eller noe. jeg kan ikke ha denne mannen til fastlege. jeg er ganske sikker på at jeg ikke har denne sykdommen. ble veldig oppskaket etter legebesøket.

Opptatt mann.

Viste lite vilje til å lytte. Ville ikke kontakte spesialisthelsetjenesten fordi han ikke hadde nr. Han satte seg ikke inn i sykehistorien men var mest opptatt av å finne ut om dette kvalifiserte til akutt legevakt. Han burde også dempet parfymebruken.
Dårlig inntrykk. Litt høypå pæra og nedlatende stil.
Anbefales ikke.
Fiklet med mobilen og var stresset

Flink lyttende lege

Denne legen er både tillitsvekkende, empatisk og lyttende, som kan sitt fag. Prater også godt norsk. Tar seg god tid å forklare epikrise fra sykehuset, og kommer med gode helseråd.