Dag Roar Kise

Bjørnstj. Bjørnsonsgate 13 3722 Skien
Dag Roar Kise er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Dag Roar Kise

Dyktig lege

En dyktig ung lege som jeg føler meg trygg hos! Blir godt hørt og forklarer godt. Effektiv og nøye og en god dose humor på riktig plass

Fantastisk lege!

Han er ung, kunnskapsrik, pågående, dyktig, nøyaktig, lyttende og tar deg på alvor. Kunne ikke drømt om en bedre lege enn Dag Roar, han er virkelig unik!! All kred i verden til denne fantastiske legen! 😊👍

Trygg og hjelpsom

Dag Roar er en veldig dyktig lege. Han tar deg seriøst, er lyttende og hjelper deg videre på en profesjonell måte. Han er en effektiv lege, men samtidig hensynsfull og viser forståelse. Jeg har vært hos alle legene på Falkum legesenter, og Sissel og Kai er både dyktige og erfarne, og Dag Roar gjør trioen komplett.
Legesenteret sådan svarer kjapt, og SMS-tjenesten fungerer godt. Er det akutt, får du time fort.
Alt i alt, jeg har kun positive erfaringer med Dag Roar.

Dyktig lege

Kunnskapsrik lege som kommunisere godt. Henviser raskt videre og tar sykdommen på alvor. Tar seg god tid og forklarer lettfattelig.

Beste legen i byen

Finner gode løsninger og svar. Er fleksibel og imøtekommende. Har opplevd fortgang i prosesser som har tatt mange år via tidligere leger. Et forbilde for andre leger.