Dag Roar Kise

Autorisasjon (2011)

Falkum Legesenter Telefonnummer35 52 39 5535 52 39 ...
Bjørnstj. Bjørnsonsgate 13 3722 Skien
Dag Roar Kise er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Dag Roar Kise

Dyktig

Dag Roar er en dyktig lege som alltid tar seg tid. Han ser deg i øynene og gir deg tid til å fortelle, mens han noteter på ark, istede for å bare se på pcn. Han er åpen for nye ideer og henviser når det trengs. Hjalp meg gjennom en veldig vanskelig periode i livet. Behagelig lege også ved underlivsundersøkelser. Ingenting å utsette på Dag Roar.

Tar meg seriøst

Dag Roar er hyggelig og imøtekommende. Han lytter til meg og besvarer mine mange spørsmål. Han gjør ting lett å forstå. Rett på sak.

Dyktig lege

En dyktig ung lege som jeg føler meg trygg hos! Blir godt hørt og forklarer godt. Effektiv og nøye og en god dose humor på riktig plass

Fantastisk lege!

Han er ung, kunnskapsrik, pågående, dyktig, nøyaktig, lyttende og tar deg på alvor. Kunne ikke drømt om en bedre lege enn Dag Roar, han er virkelig unik!! All kred i verden til denne fantastiske legen! 😊👍

Trygg og hjelpsom

Dag Roar er en veldig dyktig lege. Han tar deg seriøst, er lyttende og hjelper deg videre på en profesjonell måte. Han er en effektiv lege, men samtidig hensynsfull og viser forståelse. Jeg har vært hos alle legene på Falkum legesenter, og Sissel og Kai er både dyktige og erfarne, og Dag Roar gjør trioen komplett.
Legesenteret sådan svarer kjapt, og SMS-tjenesten fungerer godt. Er det akutt, får du time fort.
Alt i alt, jeg har kun positive erfaringer med Dag Roar.