Kjartan Myredal Thorsen

Autorisasjon (2008)

Kjartan Myredal Thorsen er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Kjartan Myredal Thorsen

Trygg og tilgjengelig

Å bytte fastlege, er ikke gøy. Jeg hadde den beste! Så fikk jeg Thorsen, og det har gått såååå bra at jeg gjerne kjører litt ekstra for å fortsett på Nesbru legesenter hos ham. Jeg er heldig !

Profesjonell, svarer raskt på Helsenorge.no

Har hatt Thorsen som lege i flere år. Opplever han som imøtekommende, lyttende og grundig.

Han svarer svært raskt på henvendelser/meldinger på Helsenorge.no. Det føles trygt og godt. Fint å slippe å dra til legesenteret for å få svar på enkle spørsmål.

Empatisk og profesjonell

Bra på både å se helse på en helhetlig måte, ta tak i problemene og følge oppover tid. Grundig og pedagogisk dyktig.

Imøtekommende og lyttende

Fantastisk lege! Han tar seg tid og lytter! Veldig flink! Han har vært rask med å sende meg til spesialister hvis han ikke har svaret. Anbefales!

Trygg, men tar forhastede avgjørelser

Har hatt Thorsen som fastlege i mange år, men opplever at han tar raske beslutninger uten å henvise til en spesialist når han ikke kan sette en diagnose selv. For eksempel når jeg sa jeg hadde uregelmessig menstruasjon, foreslo han p-piller uten å prøve å finne ut årsaken først eller henvise meg til en gynekolog. Når jeg slet med akne ga han meg resept på antibiotika ganske raskt, uten å foreslå en mildere behandling først. Generelt en veldig trygg, hyggelig og lyttende lege, men har selv måttet ta initiativet til å søke spesialister til å få hjelp.