Jørgen Glatved Lavik

Fjellsdalen Legesenter

2012

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Fjellsdalen Legesenter
Fjellsdalen 1 5155 Bønes
Tlf: 55 12 18 18 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jørgen Glatved Lavik er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Jørgen Glatved Lavik

Veldig flink lege

Jeg er kjempe fornøyd. Han tar seg god tid, hører på meg og tar meg og mine plager på alvor. Hvis jeg har flere ting jeg trenger å ta opp så tar han seg tid til det, og jeg trenger ikke å bestille ny time slik det er hos mange leger.

Trygg & kunnskapsrik! Fantastisk!

Dr.Lavik er en fantastisk lege! Det beste jeg har gjort er å bytte til han fra min tidligere fastlege.
Han er i en egen liga når det gjelder å lytte, men også kunnskap! Han har støttet meg i tunge og vanskelige tider.

Time får jeg raskt, så jeg anbefaler alle å få Dr.Lavik!
Alle som har han er heldig og priviligert☺️

Tillitvekkende, til å stole på.

Jeg er 75 år og har delvis i kraft av det, pådratt meg en del fysiske utfordringer. Jeg har ca. 8 diagnoser og er således en hyppig pasient hos dr. Lavik. Gjennom årene som pasient her, har jeg alltid blitt tatt på alvor, enten ved lokal behandling, eller henvisning til spesialhelsetjenesten. Videre oppfølging og informasjon har av meg vært høyt verdsatt. JGL får mine beste anbefalinger.

Kjempeflink lege

Dr Lavik lytter, tar seg tid og tar deg alvorlig. Han gir seg ikke før problemet er løst. Anbefales på det sterkeste.

Utrolig flink lege på alle måter!

Jørgen er en god lytter som tar seg tid til å bli kjent med deg og ditt problem. Han er veldig behagelig å sitte på kontoret og snakke med.
Han tar seg også god tid med deg. Han sender deg ikke ut om du har noe mer på hjertet.

Videre viser han sterk kompetanse i faget sitt. Han svarer konkret og detaljert på hva problemene dine kan handle om.

Det er heller ikke et problem å få henvisninger der du trenger spesialist. Som sagt lytter han, og dersom du selv vil ha henvisninger hjelper han deg.

Samtidig er legekontorets sine legesekretærer kjempeflinke. Hjelper deg med å svare på spørsmål du skulle ha etter timen. Får deg til å slappe av mens du tar blodprøvene. Kombinerer du dette med Jørgen som fastlege blir opplevelsen din enda bedre

De som får gå til Jørgen Lavik og dette legesenteret er heldige. Anbefales!

Imøtekommende og flink lege

Han lytter og ser meg som pasient. Jeg opplever at han har gode kommunikasjonsevner,stiller riktige spørsmål og drar fornuftige konklusjoner. Han viser respekt for mine beskrivelser av min opplevde helse, tar prøver for å kunne konkludere og henviser til spesialist om nødvendig. Det oppleves trygt å ha en lege som kan kunsten å kommunisere.