Jørgen Glatved Lavik

Autorisasjon (2012)

Jørgen Glatved Lavik er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Jørgen Glatved Lavik

Enorm kompetanse og løsningsorientert

Dr. Lavik er en effektiv og hyggelig lege. Du blir alltid møtt av en høflig og blid lege, han er en effektiv problemløser, men tar seg likevel tid til deg slik at du blir sett. Han innehar alle de kvalitetene en fastlege skal ha. Hyggelige legesekretærer. Det er alt for lang ventetid. 2 mnd er ikke greit, men slik er det hos dyktige og hyggelige fastleger. Jeg er meget fornøyd med min helsehjelp.

Dyktig lege

Jørgen Lavik er en fantastisk flink lege. Han er interessert og dedikert i jobben sin, og det får meg som pasient til å føle meg trygg. Har aldri følt at Han ikke har tatt seg tid til meg når jeg er der, og er det noe han er usikker på så henviser han videre. Eneste jeg har å utsette på er at det er fryktelig vanskelig å komme til, må stortsett vente 1 måned før jeg får timen. I tillegg til at resepsjonisten er lite hyggelig og lite hjelpsom.

Veldig flink lege

Jeg er kjempe fornøyd. Han tar seg god tid, hører på meg og tar meg og mine plager på alvor. Hvis jeg har flere ting jeg trenger å ta opp så tar han seg tid til det, og jeg trenger ikke å bestille ny time slik det er hos mange leger.

Trygg & kunnskapsrik! Fantastisk!

Dr.Lavik er en fantastisk lege! Det beste jeg har gjort er å bytte til han fra min tidligere fastlege.
Han er i en egen liga når det gjelder å lytte, men også kunnskap! Han har støttet meg i tunge og vanskelige tider.

Time får jeg raskt, så jeg anbefaler alle å få Dr.Lavik!
Alle som har han er heldig og priviligert☺️

Tillitvekkende, til å stole på.

Jeg er 75 år og har delvis i kraft av det, pådratt meg en del fysiske utfordringer. Jeg har ca. 8 diagnoser og er således en hyppig pasient hos dr. Lavik. Gjennom årene som pasient her, har jeg alltid blitt tatt på alvor, enten ved lokal behandling, eller henvisning til spesialhelsetjenesten. Videre oppfølging og informasjon har av meg vært høyt verdsatt. JGL får mine beste anbefalinger.