Bønes Legesenter

Telefonnummer55 11 51 8055 11 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øvre Kråkenes 115 5152 Bønes

Siste vurderinger av Bønes Legesenter

hyggelig lege

Lege: Kristin Dale Fehn Skrevet

En lege som tar seg tid til å lytte og er oppmerksom når en forklarer symptomer osv... Litt passiv i etterkant. kommer ikke med synspunkter eller forslag til vei videre. Føler en må komme med dem selv.

Men hyggelig og grei. Raskt å komme til.

Trygg, profesjonell, tilstede

Lege: Torgeir Hoff Skavøy Skrevet

Skavøy er en flink lege, som er genuint interessert i pasient. Tar seg tid til å bli kjent og er en flink lytter. Gir gode og konkrete tilbakemeldinger.
Resepsjonen: alltid hyggelig og løsningsorientert.

Veldig dyktig lege

Lege: Sjur Ottar Reinertsen Skrevet

Ønsker å gi min anbefaling til Reinertsen på grunnalget av min opplevese. Han tar seg tid og lytter til det du har å fortelle. Han er empatisk, imøtekommende og svært hyggelig. Alltid blid.

Veldig fornøyd

Lege: Sjur Ottar Reinertsen Skrevet

En lege som tar deg på alvor og viser forståelse og empati. Faglig dyktig og effektiv. Jeg er vell så førnøyd med laboratoriet og resepsjonen. Bønes Legesenter anbefales på det sterkeste.

Svært fornøyd med legen

Lege: Torgeir Hoff Skavøy Skrevet

Dr. Skavøy møter meg alltid med godt humør og respekt. Alltid hyggelig. Flink sosialt. Har alltid vært løsningsorientert og funnet gode løsninger. Flere jeg kjenner i nabolaget har også Skavøy som fastlege og de er like fornøyd som meg.
Stort sett kort ventetid på time, og kommer til nesten på minuttet . VIrker som han kan mye, men henviser også videre når det er behov for det.
Totalt sett er jeg svært fornøyd og kan anbefale han til andre!