Bønes Legesenter

Øvre Kråkenes 115 5152 Bønes

Siste vurderinger av behandlere ved Bønes Legesenter

Profesjonelt Team Bønes Legesenter

Lege: Torgeir Hoff Skavøy Skrevet

Jeg var pasient / kunde hos Bønes Legesenter fra 2007 til aug. 2023. Totalt 16 år. Gjennom ulike livsfaser og utfordringer.
Min opplevelse er at de møtte meg på en god måte både i fht. det kroppslige og det følelsesmessige. Jeg har også inntrykk av at personalet samarbeidet godt på legekontoret. Til pasientens beste.

Flink lege

Lege: Sjur Ottar Reinertsen Skrevet

Sjur er alltid tilgjengelig, flink, interessert for å hjelpe pasienter med det de oppsøker lege for, snill og litt humor.

Super erfaring gjennom mange år

Lege: Torgeir Hoff Skavøy Skrevet

Har hatt ham som fastlege i mange år, og fått veldig god oppfølging hver gang det har vært behov. Det gjelder både små og store ting. Han er en god lytter, og han sendte meg til akuttmottaket en gang. Jeg syntes han overreagerte, men det medførte operasjon som gjorde at jeg nå fungerer helt fint, og det hastet mye mer enn jeg trodde. Jeg kjenner mange andre som også har ham som fastlege, og alle har like god oppfatning som meg. Personalet på Bønes legekontor er veldig hyggelige, og de kjenner meg igjen, også med navn, selv om jeg er der så sjeldent som ca. en gang i året. Dette gjelder flere besøkende enn meg. Det er både imponerende og hyggelig. Noen ganger har jeg fått vikarer. Det har også gitt gode legeopplevelser, selv om noen av vikarene har vært svært unge. Jeg anbefaler Bønes Legekontor.

Fantastisk fastlege

Lege: Kristin Dale Fehn Skrevet

Er alltid godt ivaretatt og møtes med forståelse og trygghet. En fantastisk fastlege som jeg har vært så heldig å ha til meg og barna mine. Skulle gjerne ønske jeg kunne ta henne med i flyttelasset vårt, og anbefaler til alle som trenger fastlege i bergensområdet. Lang venteliste, men det er hun verdt.

Veldig dyktig og kunnskapsrik.

Lege: Øystein Hetlevik Skrevet

Han har vært legen min i en årrekke. Aldri hatt et dårlig møte med han. Han er trygg, forklarer sykdom på en enkel måte så det blir lett å forstå, og kommer med løsninger jeg ikke en gang hadde tenkt på før.