Bønes Legesenter

Telefonnummer55 11 51 8055 11 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øvre Kråkenes 115 5152 Bønes

Siste vurderinger av Bønes Legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Sjur Ottar Reinertsen Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med å ha Sjur som fastlege. Har dessverre flyttet og måtte bytte fastlege. Vurderte lenge å ikke bytte lege, men det er litt stress å ha fastlege i en annen by. Flytter jeg tilbake til Bergen, så vet jeg hvilken fastlege jeg skal velge.

Veldig flink og empatisk lege som lytter og tar seg tid. Han tar deg på alvor uansett om det er fysiske eller psykiske problemer. Det er enkelt å snakke om ubehagelig ting.

Det er også en fordel at det er koselige damer i resepsjonen og på labben :)

Hyggelig og hjelpsom fastlege!

Lege: Sjur Ottar Reinertsen Skrevet

Jeg hadde Sjur som lege i 3 år, og var kjempe fornøyd! Flyttet dessverre og måtte derfor bytte fastlege, hvis ikke hadde jeg fortsatt hatt han! Han er imøtekommende, løsningsorientert, empatisk og hjelpsom. Følte at han tok tak i problemene jeg kom med, og henviste meg videre i tilfeller det var nødvendig. Følte meg lyttet til og at det ikke var noe som man ikke kunne fortelle om. Vil virkelig anbefale han som fastlege!

God fastlege.

Lege: Kristin Dale Fehn Skrevet

Er veldig fornøyd med Fehn som fastlege til både meg selv og barna mine.
Hun er hyggelig, ordentlig og nøye.

hyggelig lege

Lege: Kristin Dale Fehn Skrevet

En lege som tar seg tid til å lytte og er oppmerksom når en forklarer symptomer osv... Litt passiv i etterkant. kommer ikke med synspunkter eller forslag til vei videre. Føler en må komme med dem selv.

Men hyggelig og grei. Raskt å komme til.

Trygg, profesjonell, tilstede

Lege: Torgeir Hoff Skavøy Skrevet

Skavøy er en flink lege, som er genuint interessert i pasient. Tar seg tid til å bli kjent og er en flink lytter. Gir gode og konkrete tilbakemeldinger.
Resepsjonen: alltid hyggelig og løsningsorientert.