Bønes Legesenter

Telefonnummer55 11 51 8055 11 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øvre Kråkenes 115 5152 Bønes

Siste vurderinger av Bønes Legesenter

Hyggelig og hjelpsom fastlege!

Lege: Sjur Ottar Reinertsen Skrevet

Jeg hadde Sjur som lege i 3 år, og var kjempe fornøyd! Flyttet dessverre og måtte derfor bytte fastlege, hvis ikke hadde jeg fortsatt hatt han! Han er imøtekommende, løsningsorientert, empatisk og hjelpsom. Følte at han tok tak i problemene jeg kom med, og henviste meg videre i tilfeller det var nødvendig. Følte meg lyttet til og at det ikke var noe som man ikke kunne fortelle om. Vil virkelig anbefale han som fastlege!

God fastlege.

Lege: Kristin Dale Fehn Skrevet

Er veldig fornøyd med Fehn som fastlege til både meg selv og barna mine.
Hun er hyggelig, ordentlig og nøye.

hyggelig lege

Lege: Kristin Dale Fehn Skrevet

En lege som tar seg tid til å lytte og er oppmerksom når en forklarer symptomer osv... Litt passiv i etterkant. kommer ikke med synspunkter eller forslag til vei videre. Føler en må komme med dem selv.

Men hyggelig og grei. Raskt å komme til.

Trygg, profesjonell, tilstede

Lege: Torgeir Hoff Skavøy Skrevet

Skavøy er en flink lege, som er genuint interessert i pasient. Tar seg tid til å bli kjent og er en flink lytter. Gir gode og konkrete tilbakemeldinger.
Resepsjonen: alltid hyggelig og løsningsorientert.

Veldig dyktig lege

Lege: Sjur Ottar Reinertsen Skrevet

Ønsker å gi min anbefaling til Reinertsen på grunnalget av min opplevese. Han tar seg tid og lytter til det du har å fortelle. Han er empatisk, imøtekommende og svært hyggelig. Alltid blid.