John Egeland Bøgh Bekkenes

Autorisasjon (2005)

John Egeland Bøgh Bekkenes er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av John Egeland Bøgh Bekkenes

Profesjonell

Høflig og veldig profesjonell. Han forstår hva man trenger og er hjelpsom. Noen ganger kan det ta litt tid før jeg kommer inn til timmen men noen ganger og så er det presist eller litt tildligere.

Ikke så god kommunikasjon

Byttet fastlege til fastlege Bekkenes fordi min tidligere fastlege hadde et lengre langtidsfravær hvor det ble stadige vikarleger. Da jeg så at det var legekontor ved Ullevål stadion, tenkte jeg at det var ingenting i veien for å bytte fastlege. Dessverre ble det ikke så lenge jeg var på listen til denne fastlegen, da jeg opplevde at kommunikasjonen og møtet med fastlegen ikke var så god.

Det som kunne ha gjort møtet bedre fra legen sin side, var at legen kunne spurt direkte spørsmål på en åpen måte. Åpenhet kan bidra til økt trygghet og bygger tillit. Jeg forventer dessuten at helsepersonell skal være trygge nok til å stille spørsmål på en åpen og redelig måte hvis de er usikker på noe. Det er ikke noen god følelse å kjenne på at "det oser mistenksomhet" i rommet gjennom ord og handling. Ikke minst kjennes det urettferdig og unødvendig.

Jeg byttet derfor fastlege, og er veldig fornøyd med det. Jeg tror ikke jeg er så kravstor, men jeg forventer å bli møtt på en grei og åpen måte, og gå fra legetimen med en grei følelse omtrent lik den som jeg kom med.

Legesenteret ligger på Ullevål stadion, lett tilgjengelig med både kollektivtransport og bil, og det er lyse og trivelige lokaler. Andre positive ting med å ha fastlege på senteret er gratis parkering i parkeringshus.

Flink og nøye

Veldig fornøyd med John. Byttet til han i år, og angrer ikke. Hører på deg og tar deg seriøst. Veldig snill og lett å prate med. Anbefales!

Ekstra pluss: De kan ta blodprøver, EKG osv på legekontoret, og man slipper å dra til Fürst.

Trygg og god lege.

Hyggelig og dyktig lege som det er lett å snakke med. Viser interesse for dine problemer og kommer med gode, gjennomtenkte forslag til løsning. Svært fornøyd med oppfølging.