John Egeland Bøgh Bekkenes

Autorisasjon (2005)

John Egeland Bøgh Bekkenes er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av John Egeland Bøgh Bekkenes

Aldri tilgjengelig og må betale full pris for fornyelse av fast resept

Har aldri vært borti noe så useriøst før. Legesenteret har tlf-tid 08-11 og 13-14 og er ikke kontaktbar på helsenorge uten e-konsultasjon. Når jeg tar kontakt med sekretær på tlf for å få fornya en fast resept, så fikk jeg allikevel en faktura på e-konsultasjon på 266,-. Ringte å spurte om dette, det var kun legen man kunne få svar på dette for, og han er ikke mulig å få tak i uten e-konsultasjon. Elendig opplegg.

Aldri ledige timer, får ikke hjelp

e-konsultasjon tar 5 dager, men legen arbeider ikke på kontoret 5 dager i uken så det bingo-lotto på svartid.
Ledige face-to-face timer er måneder frem i tid.

Flink lege, rotete administrasjon

Legen er flink og hyggelig, men administrasjonen på legekontoret er fryktelig rotete.
Lang ventetid for timer, dårlig system på reseptfornyelse, resultat blodprøver blir ikke videresendt til annen oppfølgende enhet, dårlig kommunikasjon mellom administrasjon og lege, må purre på henvendelser sendt på nett via Helsenorge, tar betalt for e-konsultasjon til tross for frikort - her er det mange rutiner som uten tvil kan bli bedre.

Aldri ledig time

Sikkert en hyggelig lege, aldri møtt karen og aldri fått brukt han fordi det alltid er over 6-8 uker ventetid for å bestille time. Skal man ha time må man ringe inn på morgenen og ta til takke med det man får. Håpløst..

Trygg og lyttende

Byttet til John nå i vår og er så fornøyd. Opplever at han tar meg på alvor og lytter. han er effektiv og husker godt :)