Stadion Medisinske Senter AS

Sognsveien 75D 0855 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Stadion Medisinske Senter AS

Grundig og interessert

Lege: Ole Henning Skrevet

Tar seg god tid for å forstå et relativt komplisert tilfelle, jobber til og med kvelder når det trengs. Jeg er rett og slett veldig imponert. De fleste fastleger jeg har vært borti de siste tjue årene har vært relativt uengasjerte, men Henning er imøtekommende og engasjert i diagnostikk og løsninger. Lyttende og varm.

Dårlig kunnskap

Lege: Ole Henning Skrevet

Jeg er ekstremt skuffet over denne fastlegen. Har vært hos han flere ganger uten å få ordentlig hjelp, i tillegg virker han tilsynelatende totalt kunnskapsløs når det kommer til kvinnehelse, så om du er kvinne: styr unna.
Jeg ønsket resept på p-piller, i stedet ble jeg henvist til en gynekolog, noe som både er totalt unødvendig og kostbart for min del. Aldri før har jeg måttet dra til en gynekolog for å få resept på p-piller. Legen unnskyldte dette med at han har lite kunnskap på området, noe som i seg selv er sjokkerende. Alle allmennpraktiserende leger burde ha kunnskap om en så vanlig/normal sak som bruk av p-piller.
Syns behandlingen jeg fikk var hårreisende.

Trygg og lyttende

Lege: John Egeland Bøgh Bekkenes Skrevet

Byttet til John nå i vår og er så fornøyd. Opplever at han tar meg på alvor og lytter. han er effektiv og husker godt :)

Empatisk, dyktig og lyttende

Lege: Ellen Christin Heider Skrevet

Kan absolutt anbefale Ellen. Hun er lyttende, interessert og jeg har opplevd at hun er oppdatert på nyere forskning og behandling som i mitt tilfelle har vært veldig positivt. Har aldri opplevd at hun rusher meg ut døra. Håper for øvrig at de snart får e- resept. Det er vel det mest negative. Har alltid fått time raskt ved behov, men ikke nødvendigvis hos Ellen.

Profesjonell

Lege: John Egeland Bøgh Bekkenes Skrevet

Høflig og veldig profesjonell. Han forstår hva man trenger og er hjelpsom. Noen ganger kan det ta litt tid før jeg kommer inn til timmen men noen ganger og så er det presist eller litt tildligere.

Dette er en Pluss-tjeneste.