Stadion Medisinske Senter AS

Sognsveien 75D 0855 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Stadion Medisinske Senter AS

Aldri ledig time

Lege: John Egeland Bøgh Bekkenes Skrevet

Sikkert en hyggelig lege, aldri møtt karen og aldri fått brukt han fordi det alltid er over 6-8 uker ventetid for å bestille time. Skal man ha time må man ringe inn på morgenen og ta til takke med det man får. Håpløst..

Trygg, kunnskapsrik, empatisk.

Lege: Ole Henning Skrevet

Vi er meget fornøyde, og blir hver gang vi er i kontakt med legen møtt på beste måte. Han er nøye med dosering av medisiner og oppfølging av dette. Vi har aldri opplevd noe som svekker dette gode inntrykket.

God lege, kjip vikar

Lege: Ellen Christin Heider Skrevet

Er veldig fornøyd med Ellen som fastlege! Fått veldig god hjelp de gangene jeg har vært der, føler jeg blir hørt og hun tar seg god tid.

Dessverre har hun tidligere vært i permisjon og hatt vikar, noe som ikke har klaffet like bra. Vikaren, Margrete, er ikke den fastlegen jeg har valgt og mangler de egenskapene jeg verdsetter hos Ellen. Etter noen litt kjipe opplevelser hos vikaren kommer jeg ikke til å bestille timer hos vikaren igjen, og venter heller lenger for å få time hos Ellen.

Trygg og forståelsesfull

Lege: Ellen Christin Heider Skrevet

Ellen er en av de få jeg kan kalle en god lege. Hun er imøtekommende og er genuint opptatt av hvordan du har det. Ingen problemer er for små, og hun sørger for at pasienten virkelig blit møtt. Hun er trygg og tar seg tid til å følge deg opp. Har bare godt å si om henne.

Superfornøyd!

Lege: Ellen Christin Heider Skrevet

Har hatt Ellen i et par år og angrer overhodet ikke på at jeg valgte henne som fastlege! Hun er lyttende,tydelig, empatisk, spør spørsmål og henviser videre om hun ser det er behov for det og det var det i mitt tilfelle. Hun svarer kjapt på meldinger og er ei skikkelig grepa dame som tar tak. Håper hun fortsetter lenge her:)