Stadion Medisinske Senter AS

Sognsveien 75D 0855 Oslo

Siste vurderinger av Stadion Medisinske Senter AS

Tungvint

Lege: Ellen Christin Heider Skrevet

Stadion medisinske senter har ikke e- resept. Ved henvendelse vedrørende fornyelse av resept på faste medisiner får man beskjed om at man må ha legetime. Som regel er det da 3 ukers ventetid.Denne praksisen ved fornyelse av resept forklarer kanskje noe av årsaken til lang ventetid. I tillegg er det en unødig utgift både for pasienten og nav. Tror man må lete lenge for å finne et legesenter uten e- resept og som har tilsvarende rutiner ved fornyelse av faste medisiner.

Utilgjengelig, dårlig service, ingen oppfølging og ingen

Lege: Ellen Christin Heider Skrevet

Dette er utvilsomt den verste legen jeg har hatt. Bare det å fornye resepter gjør seg ikke mulig uten en omfattende prosess. Dette er et legekontor i 2019 uten et automatisert sentralbord, som ikke har e-resept og ikke arbeider med faktura. Ironisk nok, til tross for at legesenteret krever fysisk oppmøte for hver bidige ting, er det umulig å få bestilt en ledig time innen 3 uker. Opplegget er i beste fall lite moderne og strevsomt og i verste fall helt useriøst. Takk Gud for at det nå er enkelt å bytte fastlege.

Forferdelig legesenter

Lege: Lis Merete Barlag Skrevet

Jeg kommer nå til å bytte fastlege. Det er ikke mye hjelp i en fastlege som aldri tar tlf. Jeg får hverken satt opp eller avlyst timer. Ikke bare har de ikke noen til å besvare tlf, men i sommer kom jeg til en legetime for å få ordnet noe og legen var ikke kvalifisert til å ordne det og jeg måtte dra til akutten på legevakten i stedet. Jeg fikk ingen beskjed når de pusset opp og legekontoret plutselig hadde fått en midlertidig ny adresse. Alt i alt, et forferdelig legesenter! Jeg kommer aldri til å komme tilbake etter at jeg har byttet fastlege.

Utilgjengelig lege og svært dårlig service på legekontoret.

Lege: Ellen Christin Heider Skrevet

Dersom du ønsker en fastlege som har tid til å møte deg innen tre uker så er ikke dette stedet for deg!

Ikke særlig forståelsesfull

Lege: Ellen Christin Heider Skrevet

Dessverre den dårligste fastlegen jeg har hatt. Svært lite empatisk og forståelsesfull i vanskelige situasjoner. Ikke flink til å følge opp og ikke spesielt lyttende.
Kaster meg nærmest ut døra når tiden er slutt, føler meg hverken forstått eller hørt og er ikke spesielt imøtekommende.
Også svært vanskelig å komme igjennom på telefonen.