Stadion Medisinske Senter AS

Sognsveien 75F 0855 Oslo

Siste vurderinger av Stadion Medisinske Senter AS

Empatisk og dyktig

Lege: Lis Merete Barlag Skrevet

Flott fastlege som lytter til og følger opp pasientene sine. Hun behandler pasienter med ydmykhet, varme og respekt. Hun henviser til spesialist ved behov, og dersom pasienten selv er veldig bekymret. Hun gir tydelige tilbakemeldinger.

Verdens beste lege

Lege: Ellen Christin Heider Skrevet

Heider er fantastisk. Hun er blid og imøtekommende, men tar problemene dine på alvor. Hun liker å snakke og lytte for å få med seg hele bildet av hvem du er, din livssituasjon, og din helse. Jeg opplever aldri at det er unødvendig snakk - denne måten å konsultere på skaper meget god kjemi. Jeg føler meg trygg og jeg gleder meg til å gå til legen, for jeg vet hun gjør sitt beste for å finne ut av hva som er galt. Hun er up to date på alt og har ekstremt mye kunnskap! Jeg tok også en celleprøve hos henne og da var hun veldig tålmodighet og flink - bedre enn gynekologen, faktisk.
Resepsjonisten er også sinnsykt koselig. Jeg føler meg alltid ivaretatt hos Synergi helse på Ullevål.

Interessert

Lege: Ellen Christin Heider Skrevet

Veldig flink og engasjert lege.
Har utfordringer som jeg syns er vanskelig å snakke om, men føler Heider er lett å snakke med. Hun er veldig godt oppdatert, og rask til å ta prøver eller henvise videre hvis det er behov for det. Føler meg veldig godt ivaretatt.

Supert!

Lege: Ellen Christin Heider Skrevet

Hun var forståelsesfull, veldig hyggelig, tilstede og empatisk. Brukte god tid. Lett å få time. Hyggelig resepsjonist også.

Dårlig lege

Lege: Lis Merete Barlag Skrevet

Kom første gang til henne og luftet problemet mitt, det hun svarte var "Nei huff det her blir for vanskelig, jeg vet ikke hva jeg skal skrive".... jeg forklarte henne 10 ganger, hun så ikke ett ord og bare leste i journalen. Jeg satt der i 40 minutter, fikk ikke hjelpen jeg trengte, hun gjorde absolutt ingenting. Byttet fastlege med engang jeg kom hjem. Skjønner ikke hvordan hun kan være lege, virker ikke helt på nett og hun vet rett å slett ikke hva hun skal gjøre.