Stadion Medisinske Senter AS

Sognsveien 75D 0855 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Stadion Medisinske Senter AS

Faglig dyktig og behjelpelig

Lege: Solveig Anette Engevik Bekkelund Skrevet

Solveig er den beste legen jeg har hatt. Hun har et enormt faglig engasjement, men vet også når det er nødvendig med henvisninger. Samtidig, og minst like viktig, ser hun personen bak pasienten og bygger ekte tillit mellom lege og pasient.

Jeg er trygg på at jeg kan ta mine fysiske og psykiske plager til Solveig, og bli tatt seriøst, samt få den hjelpen jeg trenger.

Forståelsesfull og dyktig

Lege: Solveig Anette Engevik Bekkelund Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt. Lytter og viser forståelse, lett å prate med. Som kronisk syk er det viktig med en lege som ser helheten og tar en på alvor. Hun følger med på epikriser fra andre behandlere og følger disse opp umiddelbart. Ærlig på ting hun ikke kan så mye om og henviser ved behov. Litt lang ventetid for å få timer, raskt svar på meldinger på Helsenorge.

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Lege: Kine Waaler Kolstad Skrevet

Hyggelig og forståelsesfull. Tar seg god tid og lytter. Flink i faget. Flink med små barn. Anbefales!

Aldri tilgjengelig og må betale full pris for fornyelse av fast resept

Lege: John Egeland Bøgh Bekkenes Skrevet

Har aldri vært borti noe så useriøst før. Legesenteret har tlf-tid 08-11 og 13-14 og er ikke kontaktbar på helsenorge uten e-konsultasjon. Når jeg tar kontakt med sekretær på tlf for å få fornya en fast resept, så fikk jeg allikevel en faktura på e-konsultasjon på 266,-. Ringte å spurte om dette, det var kun legen man kunne få svar på dette for, og han er ikke mulig å få tak i uten e-konsultasjon. Elendig opplegg.

Misfornøyd

Lege: Kine Waaler Kolstad Skrevet

Sto oppført som min fastlege en måned uten å være tilgjengelig/uten vikar. Misfornøyd med kommunikasjon og hjelp etter det var mulig å få time.