Øyvind Brænne Bjørnstad

Autorisasjon (2015)

Øyvind Brænne Bjørnstad er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Øyvind Brænne Bjørnstad

Fornøyd!

Er veldig fornøyd med Øyvind som fastlege for meg og mine barn. Han er hyggelig, proff og gir god veiledning.

VELDIG DYKTIG LEGE. TRYGG OG KUNNSKAPSRIK!

Har hatt han siden 2016.Kunne ikke tenke meg en annen lege. Hadde det ikke vært for Øyvind, så hadde jeg kanskje ikke vært her idag.Han er en kjempe hyggelig og dyktig lege. Anbefaler han på det sterkeste.

Trygg, kunnskapsrik og empatisk

Dette må være Norges beste fastlege! Har hatt ham en stund nå, og har alltid følt meg trygg når jeg har gått derfra, uansett om det er en banal urinveisinfeksjon eller noe mer alvorlig. Begge barna mine går også til Dr. Bjørnstad, og han er superdyktig med barn også. Kommer aldri til å bytte!

Trygg, forståelsesfull og medmenneskelig

Den beste fastlegen jeg har hatt, har vært hos Øyvind i 4 år, og håper aldri jeg må bytte! Han tar seg god tid, lytter, er forståelsesfull og veldig medmenneskelig

En dyktig lege som jeg er trygg på

Dr. Bjørnstad er ikke en pillepusher, han prøver virkelig å finne årsaken til problemene før han henviser til spesialist eller eventuelt skriver ut resept på medisiner.
Han har en god pasientforståelse og skjønner at pasienten er den som kjenner seg og sin helse best. Det er noen ganger at jeg som pasient vet løsningen på problemet mitt, men jeg trenger ham som lege til å henvise eller gi meg riktig medisin. Dr. Bjørnstad tar seg også god tid til å lytte på meg som pasient før han gjør eventuelle undersøkelser.
Alt i alt en meget kompetent og hyggelig lege.