Michael Holter

Autorisasjon (2014)

Sundet Legesenter AS Telefonnummer63 96 26 0063 96 26 ...
Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll
Michael Holter er en av 22 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Michael Holter

Flink lege!

Har hatt han som lege i nesten ett år og er virkelig fornøyd! Anbefales på det sterkeste!!! De som jobber på legesenteret er generelt også veldig hyggelige.

En lege man kan samarbeide med

Dette er virkelig en lege som fortjener all ros. Han er empatisk, lyttende og kunnskapsrik. Man føler seg ivaretatt, han bryr seg både om det fysiske og det psykiske. Tar seg god tid og prater om det som trengs. Han er en lege man kan samarbeide med og som ønsker pasientene vel. Gir deg gode råd og god oppfølging.

Fantastisk lege og medmenneske

Dette er en utrolig lege. Lyttende, forståelsesfull, empatisk, varm og kunnskapsrik. Her blir du ivaretatt og tatt på alvor. Både når det gjelder psykiske og fysiske plager eller at du kun trenger noen å snakke med. Anbefaler denne legen på det sterkeste. Han tar seg god tid og bryr seg virkelig om pasienten sin. Beste legen jeg har hatt - og jeg har byttet mange ganger og prøvd flere fastleger samt. privatleger.

Dyktig lege

En lege som tar seg tid, lytter, er flink til å følge opp og sender pasienten videre. Skaffer seg oversikt og innsikt ved sjeldnere sykdommer. Kan kalle en spade for en spade ved behov.

Fantastisk

Dette er en fantastisk lege! En lege som ser pasienten, lytter, kommer med gode råd og henviser videre ved behov. Den beste legen jeg har hatt i hele mitt liv!