Michael Holter

Autorisasjon (2014)

Sundet Legesenter AS Telefonnummer63 96 26 0063 96 26 ...
Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll
Michael Holter er en av 22 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Michael Holter

Meget god

Tar deg på alvor, alltid!
Har flyttet til Begen, veeldig vanskelig å få ny fastlege, så vi reiser til Holter i Eidsvoll😜👍

Psykisk

Jeg sliter en del psykisk og dette er første legen jeg har som tar det på alvor. Her blir du ivaretatt og du føler deg trygg. Her blir du blir ikke kryssforhørt eller spurt om dette er noe du finner på slik jeg har opplevd hos mange andre. Holter er en svært trygg og hyggelig lege som alltid tar seg tid, og alltid står ved siden din. Du blir tatt på alvor og du føler du får noe ut av timen. Jeg er hos legen kanskje maks 2 ganger i året, og de gangene er jeg glad det er Dr Holter. En lege som virkelig ser deg og dine behov. Som psykisk pasient er det veldig godt å bli tatt på alvor og å få hjelp istedenfor å bli kryssavhørt eller bedt om å gå en tur..
Har virkelig ikke noe vondt å si om han, virkelig den beste legen jeg har hatt.
Litt ekstra ventetid, men dette fordi han tar seg god tid til pasientene sine så det er det absolutt verdt.

elsker han

han er verdens beste og er så god og varm og snill og bryr seg. han hjelper masse og er så snill og god i jobben sin

Engasjert og ivaretaende

En helt fantastisk lege. Fikk hastetime hos han en gang min forrige lege ikke hadde mulighet og bestemte meg da for å bytte til han. Aldri har jeg følt meg så hørt, sett og ivaretatt. Han tar seg god tid til pasienten og er derfor noen ganger forsinket, men dette er glemt så fort man kommer inn selv. Han er rask på å svare via helsenorge.no og fremstår derfor som tilgjengelig uten å ha en legetime. Anbefales på det sterkeste!

Lyttende

Endelig en fastlege som hører på meg, er interessert og løsningsorientert. Veldig god å snakke med. Kjempefornøyd!