Sundet Legesenter AS

Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll

Siste vurderinger av behandlere ved Sundet Legesenter AS

Positivt overrasket

Lege: Moammer Iqbal Ahmed Skrevet

Første besøk meget fornøyd. Virket som han hadde lest seg opp på historikken min på forhånd. Grundig og effektiv. Anbefales.

Anbefales ikke

Lege: Audun Aalborg-Langhelle Skrevet

Bra:
Jeg begynte å gå til Audun midt i en vanskelig livsfase, og i begynnelsen hadde vi en god tone. Han virket å være grundig og kunnskapsrik, og det var positivt at han fokuserte mer på meg enn på dataen under konsultasjonene. Han tilbød også å være en samtalepartner da jeg trengte det, og vi satte av tid til å snakke om mine utfordringer.

Kan bli bedre:
Jeg opplevde dessverre flere situasjoner der jeg ikke følte meg godt ivaretatt som pasient. Et eksempel var da jeg ønsket å sjekke hørselen min, og Audun gjennomførte en test på en måte som jeg opplevde som lite grundig og respektfull. Det endte opp med at jeg følte meg dum for å ha bedt om testen. Videre, da jeg oppsøkte hjelp for forkjølelse, ble jeg vist bilder av alvorlige tilfeller av halsbetennelse, noe som fikk meg til å føle meg overdramatisk for å søke hjelp. I tillegg, da jeg nevnte vektøkning, opplevde jeg at Audun ikke håndterte situasjonen på en sensitiv måte, noe som fikk meg til å føle meg dårlig.

Konstruktiv kritikk:
Det er viktig for leger å være mer bevisste på hvordan de kommuniserer med pasientene sine. Audun kunne for eksempel ha forklart hørselstesten grundigere og behandlet situasjonen med mer empati. Å vise bilder av alvorlige tilfeller av sykdom kan være skremmende for pasienter og kan underminere deres behov for hjelp. Videre kunne Audun ha håndtert samtalen om vektøkning mer sensitivt og privat, uten å forårsake unødvendig skam eller ubehag.

Samlet sett:
Jeg valgte å bytte fastlege for meg og min familie på grunn av bekymringer om kvaliteten på behandlingen jeg ville motta i tilfelle av alvorlig sykdom. Mens jeg satte pris på noen aspekter av Auduns tilnærming, var det mangler i hans praksis og kommunikasjon som førte til at jeg ikke følte meg trygg og godt ivaretatt som pasient. Det er mitt håp at disse tilbakemeldingene kan være konstruktive for Audun og hans praksis, slik at han kan forbedre seg og gi bedre omsorg til sine pasienter i fremtiden.

Kjempeflott lege:)

Lege: Lars-Marius Kaxrud Gudmundsen Skrevet

Utrolig dyktig og flott lege! Fra første time for ca 7 år siden har han gjort alt for at jeg skulle få den beste hjelpen. Jeg måtte flytte 6 mil unna men bytter IKKE lege pga min erfaring fra tidligere legers manglende interesse for pasienten. Dr. Gudmundsen er i en klasse for seg selv. Takker han for all kjempegod hjelp.Hilsen en godt voksen dame.

Kjempedyktig lege!

Lege: Lars-Marius Kaxrud Gudmundsen Skrevet

Suveren flink, nøye og blid lege som du føler lytter og tar ting på alvor. Humor og godt humør gjør også besøket positivt for store og små.hele familien her har han som fastlege og det er utelukkende positivt mtp hvordan han forholder seg til barn også. Eneste minuset må være at sekretærene og de som sitter i resepsjonen er fryktelig grinete og lite blide. Litt trist for alt annet er så bra.

Meget god

Lege: Michael Holter Skrevet

Tar deg på alvor, alltid!
Har flyttet til Begen, veeldig vanskelig å få ny fastlege, så vi reiser til Holter i Eidsvoll😜👍