Sundet Legesenter AS

Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll

Siste vurderinger av behandlere ved Sundet Legesenter AS

Psykisk sykdom

Lege: Audun Aalborg-Langhelle Skrevet

Å være psykisk sliten og ha møtt veggen, er vist ikke farlig for denne legen. Sliter man psykisk, bør man ikke gå til denne legen.

Kunnskapsrik og grunndig.

Lege: Orbal Laho Skrevet

Orbal Laho er en fantastisk fastlege. Hun husker godt, ser helheten og kommer med gode løsninger og råd for gjennomføring.

elsker han

Lege: Michael Holter Skrevet

han er verdens beste og er så god og varm og snill og bryr seg. han hjelper masse og er så snill og god i jobben sin

Ikke å anbefale

Lege: Orbal Laho Skrevet

Totalinntrykk etter noen år hus henne er at hun viser lite interesse og hører ikke på pasienten. Snakker heller mest om seg selv. Inntrykk var at pasienten (meg) var ikke i fokus, noe som burde være prioritet for en lege etter min mening.

Meget god lege

Lege: Moammer Iqbal Ahmed Skrevet

Han er forberedt på meg og mine sykdommer ved første time hos ham. Han har lest seg opp på alt av info om min helse. Og har satt av en halv time til første konsultasjon! Det har jeg ikke opplevd på mange år at har blitt gjort! Veldig lyttende og opptatt av at jeg skal ha det best mulig både fysisk og psykisk! Beste opplevelse jeg har hatt hos fastlege på ca 20 år! Full pott med stjerner fra meg!