Sundet Legesenter AS

Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll

Siste vurderinger av behandlere ved Sundet Legesenter AS

Ikke å anbefale

Lege: Orbal Laho Skrevet

Totalinntrykk etter noen år hus henne er at hun viser lite interesse og hører ikke på pasienten. Snakker heller mest om seg selv. Inntrykk var at pasienten (meg) var ikke i fokus, noe som burde være prioritet for en lege etter min mening.

Meget god lege

Lege: Moammer Iqbal Ahmed Skrevet

Han er forberedt på meg og mine sykdommer ved første time hos ham. Han har lest seg opp på alt av info om min helse. Og har satt av en halv time til første konsultasjon! Det har jeg ikke opplevd på mange år at har blitt gjort! Veldig lyttende og opptatt av at jeg skal ha det best mulig både fysisk og psykisk! Beste opplevelse jeg har hatt hos fastlege på ca 20 år! Full pott med stjerner fra meg!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Moammer Iqbal Ahmed Skrevet

En fantastisk lege. Trygg og tar pasienten på alvor.
Følte at han hadde sattseg inn i min situasjon, fra første time. Ser ikke på klokka, og bruker den tiden han behøver.

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Lege: Orbal Laho Skrevet

Hun er en av de mest omsorgsfulle leger jeg har hatt. Kunnskapsrik og med stor evne og vilje til oppfølging.
Og så har hun en god porsjon humor:)

Lege med god kunnskap

Lege: Audun Aalborg-Langhelle Skrevet

De fleste legene jeg har vært til har lyttet til berørte symptomer og plager for deretter å stupe over medikament boka på datan for å forhåpentligvis finne en medisin som kan dempe diverse plager. Dette har blitt gjort uten å ha bakenforliggende kunnskap om hvilken sykdom/ lidelse som er grunn til plagene. Så fikk jeg Audun som fastlege og en ny verden åpnet seg. Først hører han på hva problemet er, for deretter å prøve å fastslå hvilken sykdom som er Bakenforliggende, de fleste gangene ut fra god og lang kunnskap, ikke hva datamaskinen forteller (alle gangene har vært spot-on) Når han har evaluert og eliminert slik at han har ringet inn årsaken til problemene, går han videre med nødvendig behandling. Utrolig fornøyd med å ha en almenpraktiserende lege som kan skilte med så mye kunnskap.