Sundet Legesenter AS

Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll

Siste vurderinger av Sundet Legesenter AS

Engasjert og ivaretaende

Lege: Michael Holter Skrevet

En helt fantastisk lege. Fikk hastetime hos han en gang min forrige lege ikke hadde mulighet og bestemte meg da for å bytte til han. Aldri har jeg følt meg så hørt, sett og ivaretatt. Han tar seg god tid til pasienten og er derfor noen ganger forsinket, men dette er glemt så fort man kommer inn selv. Han er rask på å svare via helsenorge.no og fremstår derfor som tilgjengelig uten å ha en legetime. Anbefales på det sterkeste!

EHH

Lege: Ruben Granberg Jensen Skrevet

Kommer til å savne vikaren! Hun får virkelig ting gjort! Ser deg og har interesse og tid. Skulle gjerne beholdt hun videre...

Oppsummering RGJ vs vikar EHH

Lege: Ruben Granberg Jensen Skrevet

Jeg har hatt Ruben som fastlege ett år, og vikaren som fastlege ett år og oppsummeringa blir:

Ruben er en bra fastlege som virker som har ok kontroll på de vanlige 'fastlegeoppgavene' og kan litt mer om generell endokrinologi enn mange andre, og jeg syns det var dumt da han skulle i permisjon, men vikar EHH viste seg å være enda bedre! Hun er kjempebra!

Hun snakker med deg, er hyggelig, virker genuint interessert i hva jeg lurer på/trenger og sjekker nok loggen for å holde seg oppdatert før du kommer og spør om hvordan det går med det som ble tatt opp sist (selv om det kan være flere mndr siden). Sitter også igjen med den følelsen at hun ønsker at det skal gå deg godt, og ikke bare "ute av syn, ute av sinn". Hun kommer til å bli savnet når hun er ferdig med vikariatet!

Skulle ønske legesenteret kunne åpnet opp en plass til henne så hun kunne blitt der som fastlege! Veit om flere som ville byttet til henne både innad i Sundet leges., og fra et par andre legesentere også. Hilsen

Lite forståelse

Lege: Orbal Laho Skrevet

Jeg opplever henne som lite forståelsesfull. Hun misforsto en del ting jeg sa, åpenbart pga språket (jeg snakker litt dialekt). Pratet om ting som plaget med. Dette skjønte hun ikke problemet med, siden hun personlig ikke hadde kjent på dette. Ble bytte av fastlege for min del.

Vikaren

Lege: Ruben Granberg Jensen Skrevet

Vikaren til Ruben, er en fantastisk lege. Hun har en egenskap som ikke mange har. Setter seg grundige inn i din situasjon, finner gode løsninger og er lett å samarbeide med. Byr veldig på seg selv og ofrer egen kiropraktortimer for å hjelpe i en akutt situasjon, noe jeg aldri har opplevd før. Tar godt vare på deg, både fysisk og psykisk og er alltid tilgjengelig. Tar aldri lett på noe, pasient blir sendt videre uten mer diskusjon, dersom det kan være usikkerhet om noe alvorlig er i ferd å skje. vil savne henne mye