Sundet Legesenter AS

Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll

Siste vurderinger av Sundet Legesenter AS

Grundig og hyggelig

Lege: Moammer Iqbal Ahmed Skrevet

Ingen rullebåndslege. Ser hele mennesket. Tar seg tid til deg og sender deg ikke hjem før han er sikker på at du har fått tatt opp alt du kom for. Flink til å henvise videre fremfor å late som han er ekspert på alt. Ringer deg opp igjen om det er noe, selv etter åpningstiden på legekontoret. Leser journalen din grundig slik at han har god kontroll på hele bildet. Føler meg trygg og ivaretatt.

Flink lege!

Lege: Michael Holter Skrevet

Har hatt han som lege i nesten ett år og er virkelig fornøyd! Anbefales på det sterkeste!!! De som jobber på legesenteret er generelt også veldig hyggelige.

Bytter lege

Lege: Moammer Iqbal Ahmed Skrevet

Han er mere stolt av jobben sin og hvor stort hus han har enn smertene jeg har og må gå i over mange dager. Han henviser meg tilbake til legevakta uten å ta tak i problemet. Det er det verste legen jeg har noen gang vært hos

Kunnskapsrik og tillitsfull

Lege: Moammer Iqbal Ahmed Skrevet

Svært kunnskapsrik og sympatisk lege. Forstår hva som er problemet, og løser det. Min opplevelse av legen er at han absolutt kan anbefales, uansett sykdom.

En lege man kan samarbeide med

Lege: Michael Holter Skrevet

Dette er virkelig en lege som fortjener all ros. Han er empatisk, lyttende og kunnskapsrik. Man føler seg ivaretatt, han bryr seg både om det fysiske og det psykiske. Tar seg god tid og prater om det som trengs. Han er en lege man kan samarbeide med og som ønsker pasientene vel. Gir deg gode råd og god oppfølging.