Sundet Legesenter AS

Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll

Siste vurderinger av Sundet Legesenter AS

Vikar som gjør livet vanskelig

Lege: Ruben Granberg Jensen Skrevet

En vikar som ikke liker å bli minnet på at hun ligger etter med å hjelpe pasienter i psykisk krise. Bryr seg lite om hva spesialister i forskjellige områder foreskriver og tenker lite på hvordan pasienter med psykiske problemer har det. Ruben er mye flinkere til å snakke med pasienter, også kaller han inn pasienter for å diskutere pasienten sin situasjon, om ikke pasienten orker å bestille time selv. Har inntrykk av en vikar som ikke takler jobb-press som fastlege. Hvis ikke Ruben snart er tilbake, så bytter jeg fastlege. Orker ikke en lege som ønsker at du skal gå helt i kjelleren nok en gang.
Dessverre er det ikke mange «vanlige» leger som har peiling på psykiske plager. Ruben er litt på gang.

Lyttende

Lege: Michael Holter Skrevet

Endelig en fastlege som hører på meg, er interessert og løsningsorientert. Veldig god å snakke med. Kjempefornøyd!

En super lege

Lege: Moammer Iqbal Ahmed Skrevet

En lege som tar pasienten på alvor og ser og hører på deg når du forteller.
En lege som bryr seg seriøst om pasientene og er ett medmenneske.
Svært fornøyd er jeg .

Grundig og hyggelig

Lege: Moammer Iqbal Ahmed Skrevet

Ingen rullebåndslege. Ser hele mennesket. Tar seg tid til deg og sender deg ikke hjem før han er sikker på at du har fått tatt opp alt du kom for. Flink til å henvise videre fremfor å late som han er ekspert på alt. Ringer deg opp igjen om det er noe, selv etter åpningstiden på legekontoret. Leser journalen din grundig slik at han har god kontroll på hele bildet. Føler meg trygg og ivaretatt.

Flink lege!

Lege: Michael Holter Skrevet

Har hatt han som lege i nesten ett år og er virkelig fornøyd! Anbefales på det sterkeste!!! De som jobber på legesenteret er generelt også veldig hyggelige.