Sundet Legesenter AS

Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll

Siste vurderinger av behandlere ved Sundet Legesenter AS

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Moammer Iqbal Ahmed Skrevet

En fantastisk lege. Trygg og tar pasienten på alvor.
Følte at han hadde sattseg inn i min situasjon, fra første time. Ser ikke på klokka, og bruker den tiden han behøver.

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Lege: Orbal Laho Skrevet

Hun er en av de mest omsorgsfulle leger jeg har hatt. Kunnskapsrik og med stor evne og vilje til oppfølging.
Og så har hun en god porsjon humor:)

Uprofesjonell

Lege: Orbal Laho Skrevet

Har vært hos henne kun to ganger. Begge gangene over 30 minutter forsinket. Hun fremstår som frekk og en som ikke tar det jeg sier seriøst. Jeg er ikke en som er ofte hos lege, men når jeg først kommer pga smerter over lengre tid, og ikke blir tatt på alvor, så er det verken profesjonelt eller betryggende. Hun sa spesifikt i min siste time at "hun ikke trodde at jeg hadde smerter, men at jeg bare var redd fordi mange i familien min hadde fått kreft". Har byttet lege.

Mangel på kunnskap og liten forståelse

Lege: Ruben Granberg Jensen Skrevet

Legen har større fokus på å kjappe seg gjennom legetimen, enn å lytte til pasienten. Han oppleves som både usympatisk og har mangel på kunnskap.
Som pasient føler man seg verken sett eller hørt. Jeg hadde ikke anbefalt denne legen til noen

Vikaren Elin Haugom

Lege: Ruben Granberg Jensen Skrevet

Ååå,henne kunne godt ha kommet tilbake! Hun tok tak i ting, og hun "ser" deg! Fantastisk vikar! Veldig dårlig gjort å ikke informere oss pasienter om at Ruben skulle ta ett år til i permisjon . Og kår han så gjør det, hvorfor ikke få Elin tilbake,??? Ansett hemne, og det hadde vært helt fantastisk å hatt en lege som henne. Ruben er oxo flink, og jeg har alltid fått den hjelp som jeg har trengt. Men få Elin tilbake Da!!!

Dette er en Pluss-tjeneste.