Karianne Engen Jacobsen

Lørenskog Legesenter

2006

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Lørenskog Legesenter Telefonnummer67 91 15 9067 91 15 ...
Fjellhamarveien 46 1472 Fjellhamar
Karianne Engen Jacobsen er en av 34 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Karianne Engen Jacobsen

En varm og kunnskapsrik lege

Karianne er den beste legen jeg noen gang har hatt.
Hun har forstått viktigheten av god kommunikasjon, og tar sykdom som ikke synes på kroppen like alvorlig som synlig sykdom.

Hun tar deg seriøst, og du føler deg meget godt ivaretatt. Du er heldig hvis du får Karianne som fastlege!

Fantastisk

Dette er den beste fastlegen jeg har hatt. Tar seg god tid, lytter, ringer raskt tilbake når du har lagt igjen beskjed, og er blid og imøtekommende. Jeg er vant til å få knappe fem min hos min tidligere lege, så dette var stor forandring. Anbefaler henne på det varmeste.

Hadde henne da jeg fant ut jeg var 5mnd på vei. Hadde også vært hos henne tidligere for andre plager, da hun var vikariat for legen min på Veitvet. Veldig forståelsfuul dame, helt fantastisk måten hun snakker på og lytter. Bytter nok til henne når det er ledig.

Flott lege på alle måter.

Har gjennom et langt liv, hatt mange leger av diverse kaliber. I august i år fikk jeg Karianne, som er den beste legen jeg har hatt på det jeg kan huske, vennlig, lytter til det man har å si. Virker genuint opptatt av å hjelpe. En lege som virkelig forstår hvorfor hun er lege, ikke veldig mange har den evnen. Så langt helt topp.

Blir hørt!

Tidligere har jeg byttet fastleger flere ganger, jeg følte jeg ikke fikk en god oppfølging eller ble hørt av dem. Mistet helt håpet til jeg fikk Karianne som fastlege. En svært dyktig lege som tar sine pasienter seriøs. Veldig enkelt å ha en god samtale med henne.