Karianne Engen Jacobsen

Autorisasjon (2006)

Lørenskog Legesenter Telefonnummer67 91 15 9067 91 15 ...
Haneborgveien 103 1463 Fjellhamar
Karianne Engen Jacobsen er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Karianne Engen Jacobsen

Fantastisk

Dette er den beste fastlegen jeg har hatt. Tar seg god tid, lytter, ringer raskt tilbake når du har lagt igjen beskjed, og er blid og imøtekommende. Jeg er vant til å få knappe fem min hos min tidligere lege, så dette var stor forandring. Anbefaler henne på det varmeste.

Fantastisk lege

Hadde henne da jeg fant ut jeg var 5mnd på vei. Hadde også vært hos henne tidligere for andre plager, da hun var vikariat for legen min på Veitvet. Veldig forståelsfuul dame, helt fantastisk måten hun snakker på og lytter. Bytter nok til henne når det er ledig.

Flott lege på alle måter.

Har gjennom et langt liv, hatt mange leger av diverse kaliber. I august i år fikk jeg Karianne, som er den beste legen jeg har hatt på det jeg kan huske, vennlig, lytter til det man har å si. Virker genuint opptatt av å hjelpe. En lege som virkelig forstår hvorfor hun er lege, ikke veldig mange har den evnen. Så langt helt topp.

Blir hørt!

Tidligere har jeg byttet fastleger flere ganger, jeg følte jeg ikke fikk en god oppfølging eller ble hørt av dem. Mistet helt håpet til jeg fikk Karianne som fastlege. En svært dyktig lege som tar sine pasienter seriøs. Veldig enkelt å ha en god samtale med henne.

Helt fantastisk lege

Gikk til Karianne under svangerskap, det året hun vikarierte på Veitvet legesenter. Har bestandig hatt dyktige leger, men Karianne er i en klasse for seg selv! Meget dyktig, forståelsesfull og behagelig person å gå til. Føler at hun kjenner sine pasienter og tar veldig godt vare på de. Finnes ikke arrogant!
Hadde hun hatt et fast tilholdssted så hadde jeg hatt henne fast. Humor har hun også;)