Elisabeth Katrine Døskeland

Autorisasjon (2012)

Elisabeth Katrine Døskeland er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Elisabeth Katrine Døskeland

Fantatisk flink lege

Jeg føler meg trygg og sett av denne legen. Hun gjør en fantastisk jobb, og jeg har hatt en del forskjellige leger tidligere. Hun er effektiv, men samtidig lyttende og behandler deg med respekt. Hun svarer på e-konsultasjon raskt, og gir hjelp øyeblikkelig.

Skaper legeskrekk

Hver gang jeg kom til henne snakket hun i munnen på meg og kjeftet til meg. På den siste timen jeg hadde sto hun over meg med null hensyn til smittevern og kjeftet høylytt til meg om at "jeg ikke kan forvente at leger kan ALT". Jeg var svært bedrøvet og trist, en følelse som ikke er uvanlig etter time på dette legekontoret. Denne oppførselen har ikke minst skapt stor legeskrekk hos meg, da legen alltid gjorde sitt beste for å få meg til å føle meg som en plage fremfor å høre det jeg hadde å si.

Etter årevis med slik behandling fra denne legen kjente jeg nesten at jeg skulle gråte av glede da jeg fikk byttet til en lege som behandler meg som et medmenneske.

Dyktig og effektiv

Har hatt Døskeland som fastlege i mange år sammen med min datter. Vi er begge svært fornøyd. Hun er personlig og glad, samtidig effektiv. Tar gjerne flere ting samtidig vel du er der, og uansett hva det måtte være. Hvis du selv klarer å være klar om hva det gjelder. Hun lytter, gir alternative tips og sammenligner med egen erfaring. Har hatt mange forskjellige problemer, mangel-sykdomer, migrene, forgifting og arbeidsskader. Vært henvist til kirurgi og utredning ved behov. Hatt noen tidligere leger andre sted med tidsproblemer, uryddig behandling og kjølig personlighet. Labben på kontoret har vennlig, rask og effektiv personale. De har stor pågang og ligger nær buss. Anbefales sterkt. Har selv arbeidet innen sykvård.

Dyktig og lyttende

Dyktig lege. Alltid hører på hva du sier og tar alt sammen i vurderingen for å stille diagnose : symptomer og blodprøver. Behandling som ble foreskrevet alltid fungerte. Jeg er veldig fornøyd med henne.

En fantastisk lege

Jeg er svært takknemlig for å ha fått Elisabeth som fastlege. Hun er meget kompetent, effektiv og grundig, samtidig som hun alltid tar seg tid og lytter til pasienten. Jeg og mine barn blir alltid tatt på alvor og fulgt svært godt opp. Utover at hun er meget dyktig faglig når det gjelder fysisk sykdom, har hun også en egen evne til å forstå og gi råd når det gjelder psykisk helse. Hun er klok og engasjert, og hennes råd, veiledning og oppfølging har forandret livet mitt til det bedre. Jeg skriver som den nedenfor: du er heldig hvis du får Elisabeth som fastlege.