Elisabeth Katrine Døskeland

Nye Sandviksboder Legepraksis DA

Sandviksbodene 65B 5035 Bergen
Elisabeth Katrine Døskeland er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Elisabeth Katrine Døskeland

Har aldri vært borti en lege som gir så god oppfølging. Hun er helt fantastisk på alle måter. Vi føler oss godt ivaretatt, hun tar seg god tid, lytter og gir veldig gode råd.

Flott, grundig og effektiv lege. Føler meg ivaretatt.

De som jeg har truffet i resepsjonen burde kanskje få en oppdatering om kundebehandling. Det virker som de har for mye å gjøre. Ikke alltid like hyggelig å treffe dem dessverre. I

Den beste legen jeg har hatt

Hun følger godt opp, er oppdatert på ny kunnskap, er nøye og hører på en. Hun får mine varmeste anbefalinger

En av de bedre

Jeg ser at det er en del negative kommentarerer vedrørende denne legen. Jeg hadde henne som lege da min fastlege var i permisjon. Mitt inntrkk er at hun er både lyttende og ønsker å opprette tillit til pasienten. Ellers er hun flink til å henvise videre dersom det er noe hun lurer på.

For meg var denne legen perfekt!

En bra lege, den dagen hun ser pasienten.

Denne legen er dominerende, men ikke nødvendigvis overbevisende medisinsk. Hun har mange "griller" som hun brenner for som er vel og bra men ikke nødvendigvis aktuelle for den pasienten som får det tredd ned over hodet og hun virker dessverre troende til å la egne kampsaker gå foran å ivareta pasienten best mulig.

Hun er videre helt uinteressert i å opprette ett godt tillitsforhold til pasientene og en føler seg ikke trygg på henne eller rolig i forhold til om man blir ivaretatt av henne som lege noe som er dumt fordi hun ville vært en svært god lege om hun så pasientene og la bort litt idealisme.
Hun er ellers en svært effektiv lege som får gjort mye på kort tid.