Elisabeth Katrine Døskeland

Sandviksbodene 65B 5035 Bergen
Elisabeth Katrine Døskeland er en av 236 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Elisabeth Katrine Døskeland

Tja....

Har hatt denne legen snart 6 mnd. Vært på 1 konsultasjon, og burde vært hos lege igjen, men det er vel like godt å bytte fastlege nok en gang. Opplevde legen som dominerende og irettesettende. En lege som ikke kjenner pasientene sine, bør prøve å etablere tillit og trygghet i pasientrelasjoner, ikke det motsatte. Kjenner meg ikke trygg på denne legen. Følger dårlig opp de nye pasientene sine.
Dette blir gjerne en dyktig lege med tiden, når hun lærer seg til å lytte til pasientene, og respektere andre.

Arrogant, nedlatende og instruerende

Er ikke ofte i kontakt med leger -men har en sterk følelse av at man ikke bør behandle pasienter på en slik arrogant, instruerende og lite ydmyk måte. Mulig hun har litt for mye å gjøre , men dette var rett og slett helt sjokkerende.

Har aldri vært borti en lege som gir så god oppfølging. Hun er helt fantastisk på alle måter. Vi føler oss godt ivaretatt, hun tar seg god tid, lytter og gir veldig gode råd.

Flott, grundig og effektiv lege. Føler meg ivaretatt.

De som jeg har truffet i resepsjonen burde kanskje få en oppdatering om kundebehandling. Det virker som de har for mye å gjøre. Ikke alltid like hyggelig å treffe dem dessverre. I

Den beste legen jeg har hatt

Hun følger godt opp, er oppdatert på ny kunnskap, er nøye og hører på en. Hun får mine varmeste anbefalinger