Elisabeth Katrine Døskeland

Nye Sandviksboder Legepraksis DA
Sandviksbodene 65B 5035 Bergen
Elisabeth Katrine Døskeland er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Elisabeth Katrine Døskeland

Virker faglig interessert og oppdatert

Hun virker som en lege som holder seg oppdatert faglig. Kanskje litt alternativ, - og noen ganger kunne hun sannsynlig vært litt mer lyttende. Hun har det alltid travelt, men jeg har tenkt at hvis hun gir andre tid, så gir hun også meg tid!

De faglige vurderingene hun har gjort har for en stor del vært veldig riktige og gode for meg. Og hun har tatt tak i ting som andre leger ikke så eller la vekt på. Til det bedre for meg!

Litt mindre stress/travel, litt mer ydmyk i forhold til pasientens egne oppfatninger og jeg tenker at denne legen er bortimot det beste du kan få når det gjelder faglighet. Og personlig vil jeg heller ha en faglig dyktig lege enn en lege som synser.

Veldig fornøyd

Jeg har hatt Døsleland i snart to år nå, og er veldig fornøyd. I starten trodde jeg at vi ikke kom til å finne tonen, fikk en følelse av at hun var litt stresset og streng. I ettertid ser jeg at dette sikkert kom av at hun overtok praksisen fra en annen lege, så hun hadde sikkert mye å gjøre. Dette snudde seg ihvertfall tvert om da jeg kom gangen etterpå, og Døsleland har nå hjulpet meg og jeg er evig takknemlig. Jeg har stor tillit til henne, og vet at hun bryr seg om pasientene sine. Anbefales på det sterkeste.

Styr unna Sandviksboder legepraksis

Sandviksboder legekontor er en skandale for legestanden. Her er det kun leger som har blitt leger pga. Status, pasientene er ikke viktige. De er en plage.

Det er vanskelig å komme gjennom til legene gjennom sentralbordet- resepsjonen fungerer som en barriere, for legene.

Pasientene som har en sykdomshistorie blir behandlet som om det var første gang de kom til denne legen- sykdomshistorie og sammensatt bilde blir ikke vektlagt.

Trygg,kunnskapsrik og omsorgsfull.

Elisabeth strekker seg langt for å hjelpe meg som pasient, ho er et varmt medmenneske som jeg har all tillit til. Jeg kan varmt anbefale Elisabeth som fastlege og er evig takknemlig for alt ho gjør for meg!

Tillitsfull, dyktig og tilstedeværende lege

Fantastisk lege. Her føler man seg hørt og sett og tatt på alvor. God kommunikasjon og god tilstedeværelse. Veldig dyktig og faglig. Lytter og viser empati ovenfor pasient. Man får ikke følelsen av det typiske "rullbåndet". Her brukes det tid! Effektiv og genuint hyggelig. Bare gode ting å si om henne. Pasientsentrert! Anbefales på det sterkeste.