Nye Sandviksboder Legepraksis DA

Sandviksbodene 65B 5035 Bergen

Siste vurderinger av Nye Sandviksboder Legepraksis DA

Dyktig lege som hører på pasienten.

Lege: Lars Namtvedt Sylta Skrevet

Kjempeflink lege som tar seg tid til å høre på pasienten. Han er genuint interessert i å hjelpe deg og flink til å lytte. Terningkast 7

Mangler kunnskap

Lege: Marianne Iden Skrevet

En lege som må lære seg kommunikasjon og tid. Tid er like viktig for pasienten som for legen Videre bør legen ha respekt for pasienten

Bergens beste fastlege!

Lege: Elisabeth Katrine Døskeland Skrevet

En helt fantastisk fastlege å ha. Hun har snudd livet mitt i den gode retningen flere ganger. Hun er en positiv og dyktig fastlege, mentor, rådgiver, psykolog osv. Jeg er glad og stolt over å ha henne. Jeg ville aldri byttet, hun kan virkelig sitt fag og jeg stoler 100% på henne. Jeg går der ofte og kan derfor si med stor selvsikkerhet: heldige deg som får Elisabeth Døskeland som fastlege!

Helt topp

Lege: Lars Namtvedt Sylta Skrevet

Veldig grei og flink, helt topp. Hørte på meg, og var effektiv. Min første fastlege som han to ganger klart å holde tiden! :)

Utførte fjerning av føflekk, tipp topp, kjente ikke noe og det gikk kjapt.

Dyktig lege

Lege: Elisabeth Katrine Døskeland Skrevet

Etter min mening er dette en dyktig lege som gjør sitt beste for pasientene. Jeg kom første gang i kontakt med henne i 2015 da hun var vikar for min fastlege. Da fastlegen min sluttet i sommer (samme legekontor) var jeg rask til å sette meg på venteliste til henne. Ikke noe negativt om legen som overtok etter min tidligere fastlege, men jeg kjente som sagt til Døskeland fra tidligere. Mitt inntrykk etter noen legebesøk i år, og besøk i 2015, er at hun gjør en grundig jobb og følger meg opp på en god måte. Jeg ser at noen er negative til både henne og andre ansatte på legekontoret. Jeg har en kronisk sykdom og har derfor besøkt legekontoret nokså hyppig. Jeg har bare positive opplevelser med alle ansatte på legekontoret. Kan anbefale Døskeland til alle som trenger en dyktig lege.