Nye Sandviksboder Legepraksis DA

Sandviksbodene 65B 5035 Bergen

Siste vurderinger av Nye Sandviksboder Legepraksis DA

Ung og veldig dyktig

Lege: Lars Namtvedt Sylta Skrevet

Hyggelig lege som bl. a. kommuniserer godt med eldre mennesker. Tar seg tid, lytter, er kunnskapsrik og gir ærlige tilbakemeldinger.

Empatisk og dyktig lege

Lege: Lars Namtvedt Sylta Skrevet

Virker til å være en utrolig flink lege. Empatisk og lyttende, føler meg ivaretatt på en respektfull måte. Presis på tidspunkt. Anbefaler denne legen på det varmeste.

Dyktig og samvittighetsfull

Lege: Marianne Iden Skrevet

Marianne Iden er en dyktig og samvittighetsfull lege. Hun er kunnskapsrik og effektiv, jeg har bare god erfaring.

Kan være hun var flink på skolen?

Lege: Elisabeth Katrine Døskeland Skrevet

Hun burde vist mer empati.Hadde hun lyttet og lært i stedet for å kverulere når jeg kommer med innspill når det gjelder sykdommen minJeg kjenner kroppen best. Kommer nesten ikke til ordet,og er i en fortvilt situasjon.Jeg er ikke noe ungdom lenger,og helsen er dårlig og jeg er utslitt.Og trenger bedre oppfølging.Sitter med ett inntrykk att hun vi ha friske pasienter. Man skal jo føle seg godt ivaretatt og ikke som en byrde?Har behov lindring for palitiv behandling. Og resepsjonen blander seg opp i det som er legens jobb.Gruer meg til å ringe bort dit.Oim til kosultasjonen. I påvente av ny fastlege må jeg bare finne meg i dette. Trist for det er kort vei og man vet ikke hva man får igjen.Og når det blir ledig.Det var lett å bli lurt av kommentar feltet hennes. Man ser oppfølgene positive meldinger ikke lenge etter negative. Barnabarna ligger merke til slikt?pussigt"

Virker faglig interessert og oppdatert

Lege: Elisabeth Katrine Døskeland Skrevet

Hun virker som en lege som holder seg oppdatert faglig. Kanskje litt alternativ, - og noen ganger kunne hun sannsynlig vært litt mer lyttende. Hun har det alltid travelt, men jeg har tenkt at hvis hun gir andre tid, så gir hun også meg tid!

De faglige vurderingene hun har gjort har for en stor del vært veldig riktige og gode for meg. Og hun har tatt tak i ting som andre leger ikke så eller la vekt på. Til det bedre for meg!

Litt mindre stress/travel, litt mer ydmyk i forhold til pasientens egne oppfatninger og jeg tenker at denne legen er bortimot det beste du kan få når det gjelder faglighet. Og personlig vil jeg heller ha en faglig dyktig lege enn en lege som synser.