Nye Sandviksboder Legepraksis DA

Sandviksboder 65B 5035 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Nye Sandviksboder Legepraksis DA

Styr unna denne legen hvis du har behov for legehjelp i løpet av de første ukene.

Lege: Elisabeth Katrine Døskeland Skrevet

Jeg har sendt flere e-konsultasjoner uten å få svar, og ønsket å fornye to medisiner for 3 uker siden uten respons fra denne legen, og dette er ikke første gangen. Hun er heller ikke på kontoret, kun på tlf/e konsultasjoner(hvis man er heldig å få tak i henne.

Fantastisk menneske og lege

Lege: Lars Namtvedt Sylta Skrevet

Dr. Lars er en lege som har tatt meg på alvor, han har hjulpet meg gjennom mer enn man kan forvente av en lege, han tar seg den tiden som trengs. Meget flink å passe på at jeg blir videre fulgt opp hvis det må henvises. Mest forståelsesfulle legen og personen jeg har vært hos. Morsom og god person.

Tar pasientene seriøst

Lege: Lars Namtvedt Sylta Skrevet

Lars Sylta er en lege som tar pasienter seriøst. Jeg har opplevd at han er veldig tilgjengelig når jeg har hatt behov for det, også når jeg har trengt veiledning når sykdom oppstår på reise/ferie. En lege som følger opp og vil pasientens beste.

Trygg og dyktig

Lege: Elisabeth Katrine Døskeland Skrevet

Hun er meget omsorgsfull og veldig dyktig lege. Får mange gode råd fra henne. Hun er flink å følge opp Veldig fornøyd med å ha henne som fastlege.

Trygg og god lege

Lege: Elisabeth Katrine Døskeland Skrevet

Rask og lydhør. Svarer fort på e-konsultasjon. Følger opp og henviser videre hvis hun mener det er nødvendig.