Nye Sandviksboder Legepraksis DA

Sandviksbodene 65B 5035 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Nye Sandviksboder Legepraksis DA

Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt

Lege: Lars Namtvedt Sylta Skrevet

Gir gode svar på alle helserelaterte spørsmål. Løser alle helseplager og følger opp dersom noe ikke fungerer. En trygg og dyktig lege.

Empatisk, lytter og forstår

Lege: Lars Namtvedt Sylta Skrevet

Vært pasient hos dette legekontoret siden 2018, men byttet i februar 2020 til Lars Sylta. Sporadisk kontakt via e-konsultasjon frem til faktisk behov i 2021. Oppleves som en forståelsesfull lege som tar seg tid til å lytte til pasienten.

Det kan være lurt å bestille dobbeltime om man selv har mye på hjertet, da Lars lytter og oftest sitter 5 minutt over med pasienten. Kan ikke si at dette er negativt, selv om det selvsagt er kjedelig å vente.

Gode legeerklæringer og stiller opp på eksterne møter. Hadde aldri byttet fastlege, men nå har vi flyttet. Heldig er den som har vært på venteliste og nå får Lars som fastlege!

Utrolig dyktig

Lege: Lars Namtvedt Sylta Skrevet

Han får meg til å føle meg trygg og hørt. Veldig imøtekommende og virker oppriktig interessert i å forstå hva problemet er og hvordan det kan løses. I tillegg er han veldig empatisk og tar seg god tid pasienten ved hvert legebesøk.
Beste fastlegen jeg har hatt.

Jeg hadde ikke møtet henne heller, ble møtet avlyst , men fikk jeg regningen til slutt.

Lege: Marianne Iden Skrevet

Det er kjempedårlig begginelse på denne Sandviksboder AS. Forrige gang var jeg hos en annen vikar , fikk jeg ingen hjelp , ventet 1,5 time og hadde betalt. Nå måtte jeg avbestille time gjennom Internett ( fikk bekreftelse på e-mail) og ringte for å bekrefte en gang til. Jeg fikk e-faktura at jeg må betale ...

Lyttende, trygg og grundig

Lege: Marianne Iden Skrevet

Veldig trygg og god lege som virkelig tar deg på alvor, en lege som veileder deg.

En lege som virkelig vil ditt beste.