Tam Thanh Doan Dinh

Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn
Tam Thanh Doan Dinh er en av 36 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Tam Thanh Doan Dinh

Skulle ikke vært lege

Syntes det er utrolig rart at han er lege i det hele tatt, har ikke tid til noen ting, og vet ingen ting. Kommer en ditt til time så må man være kjapp for denne timen er lagt opp til max 15 min. Jeg kommer vertfall til og bytte lege nå. Han er grei nok vist det er tabletter det er snakk om, da har du disse på et blunk. Føler at han over hode ikke bryr seg eller har greie på noen ting. Mitt råd er og styre unna.

Nøye,grundig,lyttende,empatisk,tar heller en prøve for mye enn en for lite .

Jeg har vært spesiellt mye syk i 2016 og takket være sporenstrekse innleggelser i sykehus har vi både fått bekreftet og avkreftet og avverget ytterligere eskalering av sykdommer . Jeg er meget fornøyd med denne legens håndtering av både somatiske og psykiske lidelser som depresjoner og angst har vært en del av opp igjennom mange år.

Eksluderende Lege

Byttet til denne legen som min fastlege etter at den jeg hadde ikke lenger var tilgjengelig.

Gikk fra å ha en forstående, inkluderende og dyktig lege, med god tid til sine pasienter, som også satt seg inn i sine pasienters journal, til å få en lege som verken gir øyekontakt under møtet eller tar seg tid til å lese gjennom pasientens tidligere journal før møtet.

Jeg opplever at jeg ikke blir satt av nok tid til under møtet med legen, samt at at jeg ikke blir inkludert i samtalen.

Føler meg kun som en avtale og ikke som en inkluderende part ved møtet.

Savner at legen bruker mer tid til meg under møtet, viser mer seriøsitet ovenfor mitt besøk, hører på spørsmålene jeg har, samt viser generell interesse for mitt besøk.

Opplever at ting ikke blir fulgt opp.

Litt øyekontakt hadde heller ikke skadet.