Tam Thanh Doan Dinh

Autorisasjon (2013)

Vestli Legesenter Telefonnummer23 34 41 2023 34 41 ...
Vestlisvingen 188 0969 Oslo
Tam Thanh Doan Dinh er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tam Thanh Doan Dinh

Beste legen

Tam er en utrolig god lege han er empatisk jeg bor veldig langt unna men har han likevel som fastlege. Vil aldri bytte han.

Faglig dyktig og støttende.

Jeg har gleden av å ha Dr Tam som fastlege. Meget faglig dyktig og sympatisk lege som stiller opp 100 % for deg. Svarer alltid raskt på E- konsultasjon og nøler ikke med henvisninger. Anbefales på det varmeste.

Ikke en fastlege man vil ha

Syntes han er fastlege som surrer mye. Har selv opplevd å ikke blitt tatt på alvor. Jeg føler ikke han lytter når det trengs og har personlig fått bedre hjelp på apoteket enn hos han. Måtte dessverre bytte fastlege etterhvert fordi jeg følte jeg ikke ble hørt.

Ufin

Nedlatende. Han forsøkte å overbevise om at jeg ikke trengte prøvene jeg etterspurte. Ble hentet inn senere og han sa at jeg hadde rett, men ga ingen beklagelse

Ekselent, samhandlende, lytter og rådgivende, tidgivende

Meget hyggelig, lyttende og nøye. Grei å forstå, greie behandlingsinstruksjoner og rutiner.
Veldig lett å prate med og enkel å forstå. Sørger for at relevante prøver blir tatt der og da med oppfølging eller henviser til spesialist asap. Både korttids- og langtidsoppfølging følges opp.
FLINK