Eivind Garnes Sæter

Autorisasjon (2012)

Eivind Garnes Sæter er en av 10 fastleger i Ulstein

Siste vurderinger av Eivind Garnes Sæter

Lyttande og engasjert

Er ikkje så ofte innom, men når eg er der så tek legen seg god tid. Fin å prate med. Verkar å vere oppteken av å finne rotårsakene til det ein måtte ha av plager, og jager ikkje etter å få pasienten fort ut igjen med ein resept i neven. Beste fastlegen eg har hatt til denne dag.

Godt inntrykk totalt sett

Føler meg ivaretatt av Garnes Sæter fra de timene vi har hatt. Har henvist videre i de tilfeller det var nødvendig, og fulgt opp ved senere tilfeller hvordan det gikk på henvisningen. Mitt inntrykk er at Garnes Sæter genuint ønsker å hjelpe pasienten og er interessert i hvordan det går.

Enkel å prate med, og svært villig til å forklare og diskutere ulike alternativer. Hører etter dersom man har innvendinger eller ønsker.

Dog har det for meg vært 2-4 ukers ventetid på å få time hver gang jeg har kontaktet legesenteret.

Imøtekommende og interessert, men ...

Men får en følelse av at han ikke ser hele mennesket. Kanskje vel opptatt av det somatiske og ikke det psykososiale. Så savner at han ikke ser hele mennesket, lett for å henge seg opp i deler av pas. rent fysiske problemstillinger.
Trekker raske konklusjoner. Vil bli en god lege om han kombinerte psyke og soma. Har liksom gjort seg opp en mening og sitter litt fast i den Ikke en lege for pasienter som sliter med psykiske utfordringer i tillegg til kroppslige, som jo henger sammen.

Bedre lege finnes ikke.

Han ser deg og man opplever at han faktisk bryr seg. Han er en av de som strekker seg litt lengre for å hjelpe deg. Kan ikke be om bedre lege

Verdens beste fastlege

Verdens beste og grundigste fastlege.. rett og slett! Kan av og til være forsinket fordi han gjør en veldig grundig jobb med pasienten før deg, men fullstendig verdt å vente på. Empatisk og lyttende. Tommel opp!