Eivind Garnes Sæter

Autorisasjon (2012)

Eivind Garnes Sæter er en av 11 fastleger i Ulstein

Siste vurderinger av Eivind Garnes Sæter

Beste fastlegen på Legesenteret

Hyggelig, imøtekommende, dyktig og kunnskapsrik fastlege! Bedre fastlege skal en lete lenge etter.! Tar seg tid til meg uten hastverk. Viser empati og forklarer ting gjerne flere ganger slik det er forståelig og en føler seg trygg på informasjonen. Følger med videre selv om han henviser til andre frem til alle parter føler seg trygg på at problematikken er løst. En virkelig omsorgsfull person som passer ypperlig til å være fastlege! Anbefaler på det sterkeste.

Best doctor in Ulsteinvik

I have been visiting the doctor for follow up and for medication. The doctor is very responsive and cooperative.
He took time to explain the best medication you will have.
The communication was beyond and above .
I do recommend this doctor for each patient.

Verdens beste fastlege!

Ein svært trygg, kunnskapsrik og fagleg sterk fastlege med mykje empati og omsorg for pasientane sine. Tek seg alltid tid, lyttar, forklarer ting på ein forståelig måte, behandler ein med respekt, gir tilbakemelding på prøvesvar (også når det er normale verdiar), fylgjer opp om det skulle vere noko og ringer tilbake ved spørsmål utenom time på legesenteret. Kunne ikkje bedt om ein betre fastlege! 10/10.

Kjekk lege

Tar seg tid og lytter, han er interessert i meg. Synes ikke han mener jeg er sytete eller ikke viktig.
Litt lenge å vente på time eller komme inn til avtalt time, men det er greit.
Jeg bruker digital postkasse om det haster, og kan også få videosamtale med han.
Enkelt å bestille resepter, skrive beskjed til han.
Øvrige personale og leger er også greie.

Lyttande og engasjert

Er ikkje så ofte innom, men når eg er der så tek legen seg god tid. Fin å prate med. Verkar å vere oppteken av å finne rotårsakene til det ein måtte ha av plager, og jager ikkje etter å få pasienten fort ut igjen med ein resept i neven. Beste fastlegen eg har hatt til denne dag.