Ulstein Legesenter AS

Sjøgt.1 6067 Ulsteinvik

Siste vurderinger av behandlere ved Ulstein Legesenter AS

Trygg og behagelig lege

Lege: Turid Krogstad Hanssen Grimstad Skrevet

Veldig flink til å lytte! Behagelig å ha en samtale med og hun tar meg på alvor. Hun har min fulle tillit for at hun vet mitt beste! Vil anbefale henne som fastlege!

Verdens beste lege

Lege: Birgitte Hareide Øvrelid Skrevet

Tar seg alltid god tid. Er kunnskapsrik og henvender til spesialist om nødvendig. Hun tar deg på alvor og er en god lytter. Viser respekt og vil det beste for pasienten.

Nedlatende

Lege: Ingvill Merete Kolshus Hopland Skrevet

Utrolig dårlig sympatievne. Lytter ikke til pasienten. Overkjører og sender meg hjem uten å føle meg noe klokere. Sitter å smiler falskt og det virket som hun synes jeg var en plage som kom dit. Nei vettu hva. Å være lege handler også mye om å ta vare på pasientene sine, og forklare ting skikkelig.

Lyttande og engasjert

Lege: Eivind Garnes Sæter Skrevet

Er ikkje så ofte innom, men når eg er der så tek legen seg god tid. Fin å prate med. Verkar å vere oppteken av å finne rotårsakene til det ein måtte ha av plager, og jager ikkje etter å få pasienten fort ut igjen med ein resept i neven. Beste fastlegen eg har hatt til denne dag.

Dårlig lege

Lege: Michael Flindt Dahl Skrevet

Da det nesten ikke er lov å skrive noen ting uten at det blir sensurert på denne siden, så vil jeg bare si at jeg ikke kan anbefale denne legen til noen. Kun dårlige erfaringer!