Ulstein Legesenter AS

Telefonnummer70 01 89 8970 01 89 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sjøgt.1 6067 Ulsteinvik

Siste vurderinger av Ulstein Legesenter AS

Trygg, kunnskapsrik og videresender raskt når det er nødvendig

Lege: Michael Flindt Dahl Skrevet

Har vært min fastlege i over 20 år. Er svært fornøgd. Føler meg trygg ved besøk. Blir alltid tatt alvorlig. Flott servise frå alle som er på Legesenteret

Dyktig og hyggelig

Lege: Bjørnar Hovlid Skrevet

Bjørnar er virkelig en dyktig lege. Gikk fra ene legen til den andre og fikk ikke hjelp eller ble hørt. På ett øyeblikk fant han ut det andre ikke har på flere år. Han tar virkelig tak og ikke minst lytter uten å dømme. Veldig sympatisk og man føler seg trygg med å overlate egen helse hos han.

En seriøs og stødig fastlege

Lege: Andreas Lunde Skrevet

Har vært hos doktor Lunde selv, og med sykt barn. Han var veldig alvorlig og lyttet til meg, opplevde han som veldig seriøs og opptatt av å få med seg alt jeg sa. Lite interessert i småprat, noe jeg setter pris på! I møte med mitt spedbarn var han mild og snill, snakket og tullet med barnet, og fikk barnet til å føle sej veldig avslappet. Kan anbefales på det varmeste!

Vurdering🙂🙂🙂

Lege: Turid Krogstad Hanssen Grimstad Skrevet

Trygg og kunnskapsrik lege som er flink med mennesker og ser hele personen. Får den hjelp eg spør etter og som ho synest er bra for meg.

Vennlig og imøtekommende

Lege: Bjørnar Hovlid Skrevet

Dyktig og lett å få tilitt til. Empatisk og lyttende og spør etter det han lurer på. Flink å informere