Björn Roland Gezelius

Landsbylegen i Randaberg
Randabergveien 372 4070 Randaberg
Björn Roland Gezelius er en av 10 fastleger i Randaberg

Siste vurderinger av Björn Roland Gezelius

Very careful and professional medical doctor

As a foreigner living in Norway, I felt very welcome, well and carefull treated. Interested in my medical issues, carefully listening to the symptoms I claim, thinking professionally for a strategy and plan to investigate for the real diagnostic and then the proper medication to get healthy again. Strongly recommended!

Sympatisk, dyktig og grundig lege. Anbefales!

Ble min nye fastlege da han overtok kontorene etter min forrige, og startet opp praksis i Randaberg. Det har vært en udelt positiv erfaring. Han er hyggelig, lyttende, tar seg tid og "ser hele deg", ikke bare symptomene / lidelsene du måtte ha. Er forberedt til timene, husker hva du har fortalt tidligere og kommer med relevante spørsmål og råd. Er grundig, rask ift. henvisninger når det er nødvendig, datakyndig og virker generelt oppdatert.
Du føler deg alltid velkommen når du kommer, uansett hvor travelt det måtte være på kontoret.

En lege som inngir tillit! Håper jeg får beholde ham lenge! Anbefales!

Enormt bra lege

Som kronisk syk har jeg har jeg hatt mange leger opp igjennom årene, det er ingen tvil at Bjørn er den beste legen jeg noen gang har møtt.

Han er alltid 100 % tilstede, han er åpen for ideer fra meg som pasient. Han henviser til spesialister. Jeg føler meg aldri utilpass mens jeg er der og jeg føler meg alltid bedre etterpå.

Dette er den eneste legen som har tatt meg alvorlig fra dag en.

Han anbefales på det sterkeste!

Flink og nøye lege

Flink lege som tar seg god tid til pasientene. Ikke redd for å si hva han mener. Veldig fornøyd med Gezelius.
Stort pluss at damene på labben også er kjempeflinke.