Landsbylegen i Randaberg

Randabergveien 372 4096 Randaberg

Siste vurderinger av Landsbylegen i Randaberg

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Sidsel Kristin Kolnes Eidsnes Skrevet

Jeg har gått til Sissel i over 10 år nå. Hun er en trygg og god lege å snakke med om alt, og hun tar deg på alvor. Av og til kan det være lang ventetid på å få komme inn mens man venter i venterommet, men de siste gangene nå (sept/okt) har keg kommet inn akkurat på tiden. Håper dette er noe de har tatt tak i og fått ordnet opp i. Kan anbefale Sissel på det varmeste.

Dyktig lege

Lege: Sylvia Enuma Okeke Dako Skrevet

Har hatt henne som fastlege i 4 år, er kjempe fornøyd. Følger opp og lytter. Kan virkelig anbefale henne.

This guy totally hooked me up

Lege: Björn Roland Gezelius Skrevet

I was really messed up and he gave me a correct prescription. I had to wait for quite a while because we were at the emergency room. But once it was my turn I was very quickly helped. He also spoke decent English, so we could communicate easily.

Trygg og empatisk

Lege: Christer Rosenberg Skrevet

Har vært vår familielege i noen år nå og vi kunne ikke vært mer fornøyde. Lyttende og empatisk, gir seg god tid og finner løsninger. Sender raskt henvisninger ved behov. Kunnskapsrik og gir gode svar. Vi har et barn med behov for oppfølging og jeg selv har trengt en del de siste årene og vi kunne ikke vært bedre ivaretatt.
Anbefales på det sterkeste

Gott bemøtande av kompetent lækare

Lege: Sylvia Enuma Okeke Dako Skrevet

Fantastiskt skønt att få tillfælle att få møta en kompetent och duktig lækare. Att bli lyssnad till och tagen på allvar ger tillit och kænslan av att bli tagen på allvar. Tack!