Landsbylegen i Randaberg

Randabergveien 372 4096 Randaberg

Siste vurderinger av behandlere ved Landsbylegen i Randaberg

Godt inntrykk

Lege: Anders Helgeland Skrevet

Jeg ble godt mottar da jeg kom til Helgeland, og han hadde god oversikt over min journal-historikk. Konstruktiv dialog og han virker oppriktig interessert i min helse Det er tillitsvekkende.

Kald og lite imøtekommende

Lege: Anders Helgeland Skrevet

Jeg har holdt meg til dette legesenteret fordi de alltids har hatt dyktige og hyggelige leger som tar seg tid, lytter og viser omsorg. Ikke nå lengre… Etter første møtet hadde jeg ikke lyst å komme tilbake. denne legen hverken smilte, hilste eller gav meg noen svar hvor jeg, i en sårbar situasjon, følte meg ivaretatt. Spørsmålene jeg stilte ble besvart på en måte hvor svaret nærmest burde vært helt innlysende, og jeg satt igjen med en opplevelse av å være dum… Virker ikke som han har noen sosiale antenner eller medmenneskelige ferdigheter. Jeg gikk ut fra legesenteret og tenkte «han vil jeg aldri tilbake til». Sant skal sies så kan det være han hadde en dårlig dag, noe jeg skjønner av og til kan skje. Men når en er første pasient den dagen og dette er ens første møte med legen, hvor han ikke hilser, smiler eller svarer på spørsmål uten å få deg til å føle deg som en komplett tulling fordi du ikke har studert medisin, så bør en revurdere valgene sine som fastlege. Ikke til å anbefale. Glad jeg fikk byttet.

Anbefales ikke

Lege: Benjamin Kalvatn Johnsen Skrevet

Ble ikke tatt alvorlig. mangelfulle opplysninger i henvisninger til mr revmatisme osv. Følgte ikke opp svar på prøver.

Lytter på det du har å si

Lege: Anders Helgeland Skrevet

Fikk tildelt ny fastlege. Godt inntrykk, hilser og setter av tid til å prate godt gjennom hva man kommer for. Hyggelig og følger opp. Sørger for at man er trygg og at man kan henvises videre og det trengs. En god lege.

Imøtekommende og trygg

Lege: Sidsel Kristin Kolnes Eidsnes Skrevet

Veldig fornøyd me Sidsel de siste årene. Hun er kjapp på e-konsultasjoner og reseptfornyelser og hvis det er hastesaker så får vi alltid innpass. Veldig trygg og imøtekommende, henviser kjapt hvis det er nødvendig og gir gode råd!