Hanna Elsa Nordeide

Autorisasjon (2011)

Romerike Legesenter DA Telefonnummer63 98 18 8063 98 18 ...
Trondheimsveien 84 Postgården 2040 Kløfta
Hanna Elsa Nordeide er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Hanna Elsa Nordeide

Respektløs

Hadde telefontime for å få fornyet sykmeldingen. Den skulle hun sende "samme dag". Ingen sykmelding, men faktura kom. En skam!

Udugelig lege

Hun sender betalingskrav selv om du har sagt før 24 timer at du ikke vil ha legetimen.

Hun er dårlig til å lese meldinger.

En lege av rang

Hun kan virkelig dette med blodprøver. Det gjøres på null komma niks. Spør jeg om en paracet så får jeg tips om det også. Helt konge Ass!

Ubrukelig

Forferdelig å gå til fastlegen og føle seg som en hypokonder.
Hver gang jeg har vært der tas det nye blodprøver og hver gang får jeg svar om at de er fine.. ny fastlege nå som ikke er fornøyd med blodprøve svarene.
Lite hjelpsom og føler at du kan be om hva som helst av resepter men vidre utredning gir hun ikke.. forferdelig

Lite behjelpelig og arrogant lege

Helt ubrukelig lege på flere måter. Mer opptatt av å sitte på dataen og skrive resepter. Hun lytter ikke, himler med øynene i samtale og er lite behjelpelig med å lese epikriser og henvise til videre behandling/ hjelp.
Hun fremstår arrogant på flere måter. Jeg anbefaler ikke denne legen dersom man har litt sammensatte/kompliserte helse utfordringer. Hun gir også ett inntrykk av at man kaster bort tiden hennes.