Yasmin Kausar Akram

Autorisasjon (2015)

Yasmin Kausar Akram er en av 3 fastleger i Lærdal

Siste vurderinger av Yasmin Kausar Akram

Faglig dyktig, nøysomlege og et fantastisk sjel.

Dr. Yasmin Akram er en enstående lege. Hun er en lyttande lege som er fagleg svært flink. Hun tar seg god tid.
God på å lese dialogen og er svært god på klinisk ressonering. Hun er rolig, er høflig og veldig jordnær, for et fantastisk sjel.
Har bare hatt positive erfaringer med denne legen. Kan anbefalest på det sterkeste.

Fantastisk

For en med litt legeskrekk var besøket hos dr. Akram veldig positivt. Trygg og faglig dyktig. Gir seg god tid og gir deg en følelse av å være den eneste pasienten. En helt fantastisk lege og person som jeg kan stole helt på.

omsorgsfull, flink, tillitsfull

Da min tidligere fastlege sluttet, var jeg så heldig å få dr. Yasmin Akram som ny fastlege. Både jeg og barna mine har plager som gjør at legebesøkene er hyppige. Vi har vert hos mange forskjellige leger opp gjennom årene. - Ingen kan måle seg med dr. Akram! Hun er faglig dyktig lege fra Tromsø, tar seg god tid og forklarer ting på en måte som gjør at både jeg og barna forstår alt som blir sagt. Faglig svært dyktig. Tar seg god tid til å forklare og lytte, virker for å vere veldig snill og forståelsesfull, tillitsfull. Den beste legen eg og barna har vore med. Jeg kan ikke få rost denne legen nok. Anbefales på det sterkeste.

Lege med god kunnskap

Ein lege med integritet og personlegdom som sett pasient i fokus. Jobbar samstundes etisk og reflektert. Kunnskapen og erfaringen dr. Yasmin Akram har, gjer henne nok til legesenterets beste lege.

Faglig sterk lege. Tar pasienten på alvor.

Er veldig fornøyd med å ha dr. Yasmin Akram som fastlege. Jeg og min familie har henne som fastlege. Jeg merker hun tar meg seriøst. Hun er lege som er veldig flink med oppfølging. Hun er alltid blid og i godt humør. Lytter godt etter og Hun er veldig flink til å behandle. Har kun bra å si om denne legen. Meg og mine barn har henne som fastlege og hun er veldig flink med barn, mine barn har alltid fått godt behandling. Dr. Yasmin Akram er faglig sterk lege sånn at vi føler oss i varetatt og får en trygghetsfølelse hvergang vi er hos dr. Akram for behandling. Hun har en ryddig kontor og er alltid velstelt. Synd at noen skriver dårlig vurdering for å ødelegge for legen men jeg må understreke hun er en veldig veldig flink lege og jeg har alltid fått god behandling hos henne. Hun har mange pasienter og det blir vanskelig å få time hos henne grunnet mye pågang, men hun har ehastetimer som alltid er tilgjengelig og ved ett par annledninger har jeg fått akutt timer noe jeg har vært veldig fornøyd med og jeg ble godt behandlet og følte meg fint etter ett par timer. Dr. Yasmin har også utført kirurgisk prosedyre på meg i akutt situasjon og det er helt utrolig hvor flink den unge legen er. Hun vet hva hun gjør. En føler hun hunsker sine pasienter. Hun er littstreng med å skrive ut sykmelding, men skriver ved god grunn. Dr. Yasmin Akram gir meg en trygghetsfølelse hvergang jeg har vært på behandling til henne. Er veldig flink lege som tar sine pasienter seriøst. Lege med ryddig kontor og alltid velstelt . Sterk faglig kunnskap. Veldig fornøyd å ha dr. Akram som lege.