Yasmin Kausar Akram

Tlf: 57 75 80 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Yasmin Kausar Akram er en av 13 fastleger i Flora

Siste vurderinger av Yasmin Kausar Akram

omsorgsfull, flink, tillitsfull

Da min tidligere fastlege sluttet, var jeg så heldig å få dr. Yasmin Akram som ny fastlege. Både jeg og barna mine har plager som gjør at legebesøkene er hyppige. Vi har vert hos mange forskjellige leger opp gjennom årene. - Ingen kan måle seg med dr. Akram! Hun er faglig dyktig lege fra Tromsø, tar seg god tid og forklarer ting på en måte som gjør at både jeg og barna forstår alt som blir sagt. Faglig svært dyktig. Tar seg god tid til å forklare og lytte, virker for å vere veldig snill og forståelsesfull, tillitsfull. Den beste legen eg og barna har vore med. Jeg kan ikke få rost denne legen nok. Anbefales på det sterkeste.

Lege med god kunnskap

Ein lege med integritet og personlegdom som sett pasient i fokus. Jobbar samstundes etisk og reflektert. Kunnskapen og erfaringen dr. Yasmin Akram har, gjer henne nok til legesenterets beste lege.

Faglig sterk lege. Tar pasienten på alvor.

Er veldig fornøyd med å ha dr. Yasmin Akram som fastlege. Jeg og min familie har henne som fastlege. Jeg merker hun tar meg seriøst. Hun er lege som er veldig flink med oppfølging. Hun er alltid blid og i godt humør. Lytter godt etter og Hun er veldig flink til å behandle. Har kun bra å si om denne legen. Meg og mine barn har henne som fastlege og hun er veldig flink med barn, mine barn har alltid fått godt behandling. Dr. Yasmin Akram er faglig sterk lege sånn at vi føler oss i varetatt og får en trygghetsfølelse hvergang vi er hos dr. Akram for behandling. Hun har en ryddig kontor og er alltid velstelt. Synd at noen skriver dårlig vurdering for å ødelegge for legen men jeg må understreke hun er en veldig veldig flink lege og jeg har alltid fått god behandling hos henne. Hun har mange pasienter og det blir vanskelig å få time hos henne grunnet mye pågang, men hun har ehastetimer som alltid er tilgjengelig og ved ett par annledninger har jeg fått akutt timer noe jeg har vært veldig fornøyd med og jeg ble godt behandlet og følte meg fint etter ett par timer. Dr. Yasmin har også utført kirurgisk prosedyre på meg i akutt situasjon og det er helt utrolig hvor flink den unge legen er. Hun vet hva hun gjør. En føler hun hunsker sine pasienter. Hun er littstreng med å skrive ut sykmelding, men skriver ved god grunn. Dr. Yasmin Akram gir meg en trygghetsfølelse hvergang jeg har vært på behandling til henne. Er veldig flink lege som tar sine pasienter seriøst. Lege med ryddig kontor og alltid velstelt . Sterk faglig kunnskap. Veldig fornøyd å ha dr. Akram som lege.

Veldig dyktig lege.

Hun er den beste legen jeg har hatt som fast lege. Altid hyggelig på hver møter, Super fornøyd. Hun er så ung men fagelig veldig sterk, bedere enn andre leger med mange års erfaring. Anbefales

Lite tillitsvekkende lege

Virker veldig nervøs og usikker. Starter alltid hver time med å spørre hva hun kan hjelpe med i dag. Et helt adekvat spørsmål dersom hun ikke kjenner til meg som pasient. I mitt tilfelle kjenner hun sykdomsbildet mitt og vet hvorfor jeg kommer og det gir meg en følelse av å ikke bli tatt seriøst.

Hun stiller aldri oppfølgingspørsmål og jeg har ved et par anledninger spurt på slutten av timen om hva hun har oppfattet av budskapet jeg har lagt frem. Når hun da skulle prøve å fortelle meg det satt jeg igjen som et spørsmålstegn. Det virket rett og slett som vi ikke hadde vært til stede på samme legetimer. Greier hun ikke å få med seg det jeg sier eller er hun rett og slett ikke interessert? Det har også vært et tilfelle der vi har gjort en konkret avtale, hvorpå hun neste time hevdet at vi aldri har hadde snakket om temaet.

Dersom man kun er ute etter en sykemelding er dette den rette legen, hun er veldig ivrig på å skrive ut slike. Å finne løsninger på problemer derimot er ikke hennes sterkte side.

Men lebestiften er alltid fin.