Yasmin Kausar Akram

Autorisasjon (2015)

Yasmin Kausar Akram er en av 3 fastleger i Lærdal

Siste vurderinger av Yasmin Kausar Akram

Veldig dyktig lege.

Hun er den beste legen jeg har hatt som fast lege. Altid hyggelig på hver møter, Super fornøyd. Hun er så ung men fagelig veldig sterk, bedere enn andre leger med mange års erfaring. Anbefales

Lite tillitsvekkende lege

Virker veldig nervøs og usikker. Starter alltid hver time med å spørre hva hun kan hjelpe med i dag. Et helt adekvat spørsmål dersom hun ikke kjenner til meg som pasient. I mitt tilfelle kjenner hun sykdomsbildet mitt og vet hvorfor jeg kommer og det gir meg en følelse av å ikke bli tatt seriøst.

Hun stiller aldri oppfølgingspørsmål og jeg har ved et par anledninger spurt på slutten av timen om hva hun har oppfattet av budskapet jeg har lagt frem. Når hun da skulle prøve å fortelle meg det satt jeg igjen som et spørsmålstegn. Det virket rett og slett som vi ikke hadde vært til stede på samme legetimer. Greier hun ikke å få med seg det jeg sier eller er hun rett og slett ikke interessert? Det har også vært et tilfelle der vi har gjort en konkret avtale, hvorpå hun neste time hevdet at vi aldri har hadde snakket om temaet.

Dersom man kun er ute etter en sykemelding er dette den rette legen, hun er veldig ivrig på å skrive ut slike. Å finne løsninger på problemer derimot er ikke hennes sterkte side.

Men lebestiften er alltid fin.