Carina Vathne Lervik

Autorisasjon (2014)

Carina Vathne Lervik er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Carina Vathne Lervik

Omtenksom og kunnskapsrik

Alltid imøtekommende og trygg. Kunnskapsrik og dyktig lege. Svarer også kjapt på
e - konsultasjoner.

Tillitsvekkende, nyskjerrig og empatisk.

Har bare godt å si om denne legen. Hun er lett å snakke med, er flink å følge opp når hun ikke får ønsket svar ved første prøver.

Dyktig og empatisk lege

Carina lytter alltid, og tar deg på alvor. Har øyekontakt og lytter. Sender henvisning og diskuterer hva som kan være den beste løsningen. Dessverre har hun for mye å gjøre, og det kan gjenspeiles på litt sene tilbakemeldinger på feks prøvesvar etc. Anbefaler virkelig Carina som fastlege

God og forståelsesfull lege

Enkelt og greit en helt fantastisk lege. Blir møtt med forståelse og respekt hver gang jeg er hos henne, og jeg opplever henne som genuint interessert i å hjelpe meg som pasient. Jeg er superfornøyd med henne som lege, og ønsker aldri å bytte.

Det eneste jeg har noe å si på, er at det ofte er lang ventetid for å komme til henne. Det er ikke så positivt.

Dyktig lege som ser helhet og sammenhenger

Jeg opplever Carina som en lege som viser empati og respekt i møte pasienten. En får følelsen av å bli "sett" og tatt på alvor. Hun er lyttende og behagelig i fremtoning,- noe som gjør at en føler seg trygg på å ta opp ulike problemstillinger/utfordringer. Hun hører på pasientens egne opplevelser, samtidig som hun kommer med kloke råd, innspill og vurderinger. Opplever Carina som faglig dyktig og oppdatert. Hun er også rask med å skrive henvisninger videre når det er behov for det.
Et stort og viktig pluss, er at hun er flink med barn! Både småbarn og nesten tenåringer. Jeg opplever både meg selv og mine barn som ivaretatt og vi er takknemlig som har en fastlege som gjør en så god jobb.
Må også skryte av de utrolig hyggelig og imøtekommende helsesekretærene som jobber ved Flaktveit legesenter :)