Carina Vathne Lervik

Flaktveit legesenter DA
Ulvedal 5 5134 Flaktveit
Carina Vathne Lervik er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Carina Vathne Lervik

Vennlig-bryr seg-blir set og hørt!

Fikk time veldig raskt-lite ventetid, ca 8 min. etter avtalt fremmøte. Ble møtt med et smil og tiltalt med mitt fornavn.Etter mitt første legebesøk ble jeg positivt overasket-følte meg sett og tatt på alvor. Fikk all den hjelp og litt til som var forventet. Hun forslo og tildelte meg umiddelbart en kontrolltime. Veldig fornøyd!!!

Flink og hyggelig

Carina er en behagelig og flink lege. Jeg er glad jeg byttet til henne. Videre er jeg svært fornøyd med hennes dyktige vikarlege, Ragnhild. Ragnhild er løsningsorientert, lett å snakke med, empatisk og tar pasienten på alvor. Kunne ikke vært mer fornøyd med hvordan jeg har blitt ivaretatt som pasient i en vanskelig situasjon.

Trygg og veldig dyktig Lege

Carina Vathne Lervik er en veldig flink og dyktig faslege. Hun hører lytter godt på passientene sine. Siden jeg har vært hos henne så er jeg veldig fornøyd og glad jeg byttet nytt lege og fant henne. Jeg anbefaler henne til andre.

super flink lege

Hun er den beste legen jeg har vært hos noen gang .jeg føler meg trygg og får oppfølging.jeg anbefaler henne på det sterkeste