Adnan Majeed

Autorisasjon (2014)

Adnan Majeed er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Adnan Majeed

Glimt i øyet

Synes Adnan virker som en fin lege. Har humor og glimt i øyet, og virker som han bryr seg! Har blitt positivt overrasket flere ganger :) Meget fornøyd! :)

Uinteressert, nedlatende!

Mitt inntrykk var han var, arrogant, nedlatende og dømmende! En slik holdning er ikke greit, spesielt IKKE når man skal jobbe med mennesker på sitt mest sårbare, som jeg nå var.

Dette var ikke en god pasientbehandling!

Seriøs og ærlig

-Mitt inntrykk er at han alltid går igjennom tidligere historikk hos pasienten for å følge opp anbefalinger fra spesialister og lignende.
-Jeg har hatt mange forskjellige leger igjennom livet og opplever at han tar jobben seriøst.
-Grunnen til at jeg vil si at han er ærlig er fordi han sier rett ut, "dette kan jeg ikke nok om så jeg må sende deg til en spesialist"
-Dette er ikke legen for de som ønsker en skulder å gråte på, men du får et klapp på skulderen og lykke til.

Manglende empati

Mangel på forståelse og omsorg

I vår erfaring med Adnan Majeed, reagerer vi på mangel på forståelse og omsorg i en veldig fortvilet situasjon. Som foreldre til en alvorlig psykisk syk tenåring, opplever vi at både sympati og empati er byttet ut med himling med øynene og en ta-deg-sammen-holdning. Etter flere møter med denne legen føler vi oss fullstendig maktesløse og fortvilet. Når en suicidal person oppsøker hjelp, er det siste man ønsker, å føle at man er i veien.
Adnan Majeed gav oss overhode ikke den hjelpen vi forventet og oppførte seg ved flere anledninger nedlatende. Jeg kan ikke anbefale denne legen til personer med psykiske lidelser.

Lite empatisk

Har vært hos denne legen to ganger, tenkte første gangen han hadde en dårlig dag, men den andre gangen var han helt lik.
Lite empatisk, ser ikke på deg når du snakker, virker irritert, lar deg ikke snakke ferdig og jeg tør ikke gå tilbake. Veldig ubehagelig.