Astrid Helene Bjerklund Nilsson

Autorisasjon (2006)

Tjølling Legekontor Telefonnummer33 18 05 8033 18 05 ...
Skolerønningen 1 3280 Tjodalyng
Astrid Helene Bjerklund Nilsson er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Astrid Helene Bjerklund Nilsson

Perfekt lege

Jeg har hatt en del leger opp igjennom mine 38 år, men INGEN kan måle seg med Astrid! Hun er jo som en mor, med den type morsomsorg man ønsker seg, bare at hun er lege og kan hjelpe mer enn en mor kan. Astrid lytter alltid med hele seg og er oppmerksom og jeg opplever at hun har tid til meg når jeg er der. Hun svarer raskt på meldinger og følger opp det som skal følges opp! Hun skal jeg ha til døden skiller ad😊

En Ener

Eg e så heldig som fikk Astrid te fastlege. E 100% fornøyd. Ho lytte og har innlevelse. Ho e interessert i meg og min situasjon. Ho e vældi`løysningsorientert. Ho e dyktig, tegjengelig og e ikke kjipen mæ henvisninga. Føle meg vældi`ivaretadd. Dæ sku ha vorre mange som ho. Må åsså skryte av jenten hennes. Legesekretæran. Flotte pie.

Min beste fastlege

Jeg føler meg bra etter jeg har vært der. Jeg Er veldig fornøyd med Astrid jeg vil alltid ha ho og vil forsette med ho

Trygg og kunnskapsrik

Dyktig og betryggende lege med høy kompetanse. Svarer raskt på E- meldinger og følger opp pasientene.

Fantastisk!

Hele familien på fire har Astrid som fastlege. Hvert eneste legebesøk har vært positivt. Her føler vi oss tatt på alvor og lyttet til, uansett om det var stort eller smått. Håper vi har Astrid "til evig tid".