Margit Åkre Reite

Allmennlegespesialist, barnelege og fastlege

• Allmennmedisin
  • Barnesykdommer

Autorisasjon (2003)

Bergsland legesenterdrift AS Telefonnummer35 52 55 7035 52 55 ...
Alexander Kiellandsgt. 26 3716 Skien
Margit Åkre Reite er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Margit Åkre Reite

Veldig skuffet

Jeg har vært bruker av dette legesenteret siden 70 tallet. Det har alltid vært dyktige leger og medarbeidere men nå kommer man nesten ikke gjennom på tlf og det er ikke alltid legen ringer tilbake å ringer hun har hun det svært travelt så man føler at man er til bry. Jeg har heller ikke fått tilbakemelding på mine blodprøver. Jeg er sjeldent hos legen og forventer å bli tatt på alvor når jeg tar kontakt ca en gang pr år... Jeg har nå byttet legekontor og er heldigvis fornøyd med min nye lege.

Fantastisk barnelege

Barnet mitt fikk raskt time da hun ble syk. Legen tok seg god tid og lyttet forståelsesfull til våre bekymringer. Hun undersøkte barnet nøye og hadde en flott kommunikasjon med barnet. Barnet mitt hadde en flott opplevelse til tross for stikk. Jeg kan på det sterkeste anbefale denne fastlege.

God oppfølging

Opplevde at forhåndsregler ble tatt under nyoppståtte og noe diffuse symptomer. Oppfølgingen var god

Lyttende og kunnskapsrik!

Har hatt Margit Å. Reite som min fastlege siden årsskifte og utrolig fornøyd med henne.
Investerte i tid (min første time) på å bli kjent med hverandre, noe vi (begge to) drar nytte av nå. Det å bli trygg er kanskje det viktigste for meg som pasient og ikke minst gjensidig tillit.
Jeg føler at jeg er heldig som har fått Margit som min fastlege.

Dårlig inntrykk

Denne beskrivelsen er gjort basert på personlige erfaringer ifm oppfølging av annet familiemedlem.
Legen virker kunnskapsrik men dårlig på kommunikasjon. Gir lite informasjon. Bruker for lang tid på det administrative slik at henvisninger tar tid. Glemmer ting. Virker ikke å ha kunnskap om hvordan kommunisere med andre instanser f.eks hjemmesykepleien eller sykehus. Tar lite ansvar for pasienten.