Margit Åkre Reite

Bergsland Legesenter

Barnesykdommer

Autorisasjon (2003)

Bergsland Legesenter Telefonnummer35 52 55 7035 52 55 ...
Alexander Kiellands gate 24 B 3716 Skien
Margit Åkre Reite er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Margit Åkre Reite

Fantastisk barnelege

Barnet mitt fikk raskt time da hun ble syk. Legen tok seg god tid og lyttet forståelsesfull til våre bekymringer. Hun undersøkte barnet nøye og hadde en flott kommunikasjon med barnet. Barnet mitt hadde en flott opplevelse til tross for stikk. Jeg kan på det sterkeste anbefale denne fastlege.

God oppfølging

Opplevde at forhåndsregler ble tatt under nyoppståtte og noe diffuse symptomer. Oppfølgingen var god

Lyttende og kunnskapsrik!

Har hatt Margit Å. Reite som min fastlege siden årsskifte og utrolig fornøyd med henne.
Investerte i tid (min første time) på å bli kjent med hverandre, noe vi (begge to) drar nytte av nå. Det å bli trygg er kanskje det viktigste for meg som pasient og ikke minst gjensidig tillit.
Jeg føler at jeg er heldig som har fått Margit som min fastlege.

Dårlig inntrykk

Denne beskrivelsen er gjort basert på personlige erfaringer ifm oppfølging av annet familiemedlem.
Legen virker kunnskapsrik men dårlig på kommunikasjon. Gir lite informasjon. Bruker for lang tid på det administrative slik at henvisninger tar tid. Glemmer ting. Virker ikke å ha kunnskap om hvordan kommunisere med andre instanser f.eks hjemmesykepleien eller sykehus. Tar lite ansvar for pasienten.