Margit Åkre Reite

Allmennlegespesialist, barnelege og fastlege

• Allmennmedisin
  • Barnesykdommer

Autorisasjon (2003)

Bergsland legesenterdrift AS Telefonnummer35 52 55 7035 52 55 ...
Alexander Kiellandsgt. 26 3716 Skien
Margit Åkre Reite er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Margit Åkre Reite

Meget trygg og omsorgsfull

Flink til å lytte og ta gode grep. Finne ut hva som erfeil. Tar seg tid til å undersøke og eventuelt sende videre til spesialist.

Skuffende

Dette var en gang et veldig godt legesenter. Men noe har skjedd der, og det gjelder ikke bare denne legen. Men hun er vanskelig å få tak i, tar ikke tak i prøver som man tar kontinuerlig, følger ikke opp. De har tidvis noen dyktige vikarer heldigvis, det trekker noe opp. Men personalet ellers er også under enhver kritikk. Svært lite serviceinnstilte.

Trygt og godt

Føler meg godt ivaretatt og blir hørt og videresendt ved behov. Har hatt denne legen fra hun begynte på Bergsland

Lite tilgjengelig og dårlig oppfølging

Vi har hatt denne fastlegen en god stund nå. Liten tvil om at hun har god kunnskap og erfaring, men vi opplever at hun i den senere tiden har blitt mer og mer utilgjengelig. I tillegg har vi et barn som har hatt behov for litt proaktiv oppfølging, men dette har vært helt fraværende. Når vi en sjelden gang har fått time hos denne legen og ikke en vikar, opplever vi henne som uengasjert, lite lyttende og tilsynelatende fraværende.

Skaper utrygghet

Jeg har vært pasient på dette legesenteret i 30 år. Alltid blitt godt mottatt og fulgt opp.
Nå er det helt anderledes. Legen glemmer sine egne avtaler, viktige prøvesvar blir ikke sagt ifra til pasienten, helsepersonell i luka er frekke og mest interessert i å le med kolleger, ingen er hyggelig og du føler du bryr dem. Nå har jeg stått 1 år på venteliste for fastlege bytte, det er vanskelig.