Svein Reidar Wiig

Autorisasjon (2014)

Svein Reidar Wiig er en av 58 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Svein Reidar Wiig

Arrogant og lite empati

Leser seg tilsynelatende ikke opp i forkant av legetimen. Svarer arrogant på spørsmål og får meg til å føle meg dum for å ha dratt til lege med det aktuelle problemet.
Jeg er sykepleier og føler at kunnskapen min har vært nødvendig for å passe på bla. Blodprøvesvar, medisiner og behandling. Føler meg ikke ivaretatt eller trygg med han som fastlege.
Ikke anbefalt.

Arrogant og uten empati

Har virker alltid å ha dårlig tid og ser ikke på meg som en person som trenger hjelp. Han tar seg ikke tid til å sjekke pasientjournal ser det ut som: det er ikke første gang han spurte meg hvorfor jeg tror jeg har den diagnosen jeg har. Jeg måtte si til han at det var han som sa det vel. Smiler aldri, vil ikke høre på pasient og virker fullstendig uinteressert i jobben sin. Han gir veldig lite informasjon og bare skriver ut resept til meg. Jeg har aldri følt meg så ukomfortabel hos en lege før.

Ingenting spesiell

Bra nok, men ingenting spesiell. Med mer vanskelig situasjonen hadde jeg å bruke privat legen.

Han også kommer senere til avtale.

Dårlig

Denne legen virker veldig arrogant, han later som om han hører på deg, men han vil egentlig ikke spørre hvordan du har det. Ved timen svarte han veldig kort på spørsmålene jeg stillte. Ser ut som han ikke vil jobbe egentlig.
Han hilste aldri på meg med et smil, ikke engang da jeg gjorde det først. Han sendte meg til en annen lege ved neste time. Følte meg veldig dårlig

Meget dyktig

Tar deg seriøst, kommer med gode løsninger. Vert hos mange leger, men denne legen kommer fort med løsninger i forhold til di fleste andre.