Svein Reidar Wiig

Autorisasjon (2014)

Svein Reidar Wiig er en av 58 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Svein Reidar Wiig

Uengasjert og veldig dårlig

Opplev denne legen som svært uengasjert. Han later som han hører på deg, men det er han faktisk ikke. Å høre pateintens tilstand og alle problemene er ikke viktig for ham. I tillegg er det heller ikke viktig for ham å sende laboratorieprøvesvar til pasienten. Han er veldig slurvete med alt. Føltes veldig dårlig.

Veldig fornøyd!

Veldig fornøyd med endelig å bli både sett og hørt i forhold til min sammensatte problematikk. Viste god kunnskap om både mine kroppslige og psykiske vansker. Anbefales!

Imøtekommende og dyktig lege

Imøtekommende og dyktige lege. Forklart enkelt. Kjenner igjen pasienten på en god måte. Føler meg trygg på råd og anbefalinger fra lege.

Solid når det gjelder

Har hatt Svein som fastlege i mange år og må innrømme at jeg følte han var litt autoritær og upersonlig før jeg virkelig fikk problemer. Fikk alvorlige problemer og da har han vært en uunnværlig klippe for meg. Evig takknemlig for hjelpen jeg har fått av deg.

Useriøs

Må ringe å purre da han ikke har gjort noe av det som er etterspurt, bla. henvisninger, resepter ol. Må også ringe og etterspørre svar fra prøver som ikke kommer på helsenorge, disse svarene mottok fastlegen for 16 dager siden.
Krass i svarene sine under legetime.