Svein Reidar Wiig

Medicalis legesenter

2014

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Medicalis legesenter
Røysegata 10 6003 Ålesund
Svein Reidar Wiig er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Svein Reidar Wiig

Profesjonell og dyktig

Dette er en lege som lytter til dine plager og undersøker skikkelig. Man merker at han er dyktig og kan faget sitt. Han er lett å prate med og er veldig rettferdig. Jeg føler meg hørt når jeg drar til han, men han vil også fortelle deg sannheten. Ikke noe tull med denne mannen!

Tillitsskapende

Jeg har Svein Reidar Wiig som fastlege, og jeg oppfatter han som en flink og tillitsskapende lege. Det er første gang på mange år jeg går til lege med senket skuldrer. Har er positiv og blid. Kanskje litt stresset av og til, men dette føler jeg ikke går ut over pasienten.
Han "virker" veldig alminnelig, og dette gjør meg rolig og føler han er let å prate med.
Så jeg har ingen ting negativt å si og lege Svein Reidar Wiig, snarere tvert imot!

Heldigvis og takk og pris ikke min fastlege

Fått han 1 gang da jeg falt stygt å ville sjekke sårets tilstand. Han vasket ikke hendene før han tok i og rundt såret uten hansker. Gikk også helt uten grunn og uten å spørre om det var greit innpå min journal og begynte å avhøre meg om min medisinliste og skulle rydde oppi den. Synes det er en personlig sak mellom meg og min lege ikke noe for han å begynne å snoke i. Så var jeg med min kjære som pga diverse har doktor angst så han ville jeg skulle bli med som hjelp å støtte. Når min kjære sier det ser han på meg med ett drepende blikk som hva tror du at du er. Og på slutten så sier han strengt og dritsurt til min kjære at neste gang kommer du alene. Ikke mye sympatisk. Tenker bare med skrekk og gru om en skikkelig psykisk syk og nedbrutt person kommer å blir møtt med han her og hva som kan skje etter en sånn legetime da. For han er verken hyggelig eller blid. Egentlig fortjener han ikke en eneste stjerne.

Takk og pris for at vi begge har André Karlsson til fastlege istedenfor han usympatiske legen her. Men når Karlson er borte eller en må akutt inn og han er opptatt så må en bare ta til takke med han her.

Nei, heretter skal jeg og vi lide i stillhet til Karlson er ledig. For han her er absolut ikke noe fristende syn å møte på.

Fantastisk lege!

Ble møtt av en sympatisk, rolig og lyttende lege. Han tok meg seriøst, viste empati og jeg følte meg trygg hos han. Jeg følte at jeg kunne si hva jeg ville, og han tok meg alvorlig. Svært oppegående, kan mye om sitt fag - anbefales sterkt!! :)

Grusom!!

Dette var da han var vikar på daaeskogen. Jeg skjønner virkelig ikke de som er positive til dette mennesket S.Wiig! Den grusomste legen jeg noensinne har møtt! Tårene mine trillet, første møte ble møtt med arroganse,dreit i AT jeg hadde ulidelige smerter, henviste til BUP voksen ,BAK min rygg, fikk heldigvis smelt i tryne sitt fra dem ATT jeg hadde normale reaksjoner på det jeg hadde vært igjennom !! Grudde meg til 2 møte, byttet. Man skal ikke grue seg FOR og gå til lege, og gråte ETTER legebesøket! D har jeg ALDRI gjort før!! ANBEFALES IKKE