Benjamin Noddeland

Asker Legesenter AS Mann, 49 år

Autorisert2002
Ledige plasser 128 av 2100
Vil du bytte til denne fastlegen?

Asker Legesenter AS

Torvvn. 12C, 4.etg 1371 Asker
Benjamin Noddeland er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Benjamin Noddeland

Beste legen jeg har hatt.

En veldig flott lege som lytter og faktisk hører på det du sier. Opplever han som veldig kunnskapsrik og en som faktisk ønsker å hjelpe deg. Han er effektiv, og nøler ikke med å henvise videre til spesialist om han ser det nødvendig. Jeg er veldig fornøyd med ham.

Min flinkeste og beste Fastlege

Jeg vil her beskriva min kjenskap og forståelse til god helsihjelp man kan få som pasient i fra DR. Benjamin Noddeland.
Ha er rask og sende personer til riktig behandling og at sjekke først hav som er feil med den enkelte pasienten det er mye fint og tryggt..
Jeg føler meg heldig som har fått en så kunskapsrik god snill, trygg og tilmøteskomennde lege.
Takk Benjamin.

En fabelaktig lege

Jeg byttet bosted fra Drammen til Asker og måtte derfor bytte fast lege kontor.
Etter at jeg fikk ny fastlege Benjamin Noddeland skjønner jeg hva det vil si å ha en god fastlege som er nøye og grundig i sine vurderinger.

best lege som finnes

En veldig flott lege som lytter og faktisk hører på det du sier. Opplever ham som veldig kunnskapsrik og som en som faktisk ønsker å hjelpe deg.

Jøsses

Makan så distre og rar lege. Brukte mer tid på å kommentere tskjorta mi og hvor mye jeg svetta enn på effektiv pasientbehandling. I tillegg så brukte han en del tid på å surre rundt med andre ting før han undersøkte meg på legevakta. Burde være mer fokusert på her og nå med den pasienten han har inne og ikke surre med andre ting. Men etter mye surr sendte han meg videre til sykehuset til videre behandling.Takk og pris for at jeg har en annen fastlege. Og styr unna denne legen som fastlege han er ikke verdt tid og penger