Benjamin Noddeland

TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker
Tlf: 66 78 66 40 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Benjamin Noddeland er en av 50 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Benjamin Noddeland

Man må være frisk for å være syk

Benjamin er super på en god dag, men på en dårlig dag er det slitsomt å være pasient. Han avbryter og virker uinteressert og uforberedt. Selv om jeg kom inn annen hver uke i en lang periode for oppfølging av samme problematikk, måtte jeg gjenta meg selv hver bidige gang! Spørsmålet «hvordan går det med deg?»,kom aldri. Kommer du inn med en somatisk lidelse vil jeg tro han er svært dyktig, men ved mer personlige/mentale problemer trenger man noen som ser deg, lytter og hjelper til med å legge en friskhetsplan og kommer med tips til hva som finnes av tilbud. Dette opplevde ikke jeg, jeg måtte selv komme med forslag til hva som kunne hjelpe og hva jeg trengte henvisning til. Uttrykket «man må være frisk for å være syk» faller meg inn når jeg tenker på Benjamin.

Kunnskapsrik

Kunskapsrik lege som gjerne lytte til pasientene sine. Han tar seg tid til å forklare diagnose, tilstand eller situasjon slik at du blir trygg.

Dårlig service

Her var det mye rot. Som pasient følte jeg meg overkjørt og ikke at legen lyttet til meg og tok hensyn i hva jeg tenkte kunne være gode løsninger. En henvisning videre ble bare til rot, ikke noe skriftelig ble utført da "spesialisten" jobbet også på Asker Legesenter og skulle kalle meg inn ved leilighet. Fikk en telefon med en tid som ikke passet meg, og ikke noe mer. Måtte da bestille ny legetime hos Nodeland for å få ny henvisning, det fantes ikke mulighet å skrive ut en og la meg velge fritt hvilken spesialist jeg ville gå til. I tillegg er det bare rot hos Asker Legesenter. Fakturamaskin som ikke virker resulterer i purringer. Umulig å komme gjennom på telefon. Sure svar og lite hyggelig og imøtekommende personale. Rot fra ende til annen. Slik var det ikke når jeg startet der for mange år siden med Frislid som fastlege. Den gang var det orden og pasienten i høysetet. Håper dere finner tilbake til god service og ivaretakelse av pasientene

Super lege

Hva skal Azzouz sier om Benjamin han er så og si alltid tilgjengelig, veldig lett å kommunisere med, samt at du føler at du har hans tillit. Man kan trygt si at servicen er veldig god og av kvalitet. Dette er en lege som bryr seg, noe som er en sjelden egenskap blant dagens leger. Kort sagt, super lege.

Legene er mennesker de også...

Har tidligere gitt ei dårlig vurdering av benjamin, men etter ny tur på legevakta og nytt møte med han så fikk jeg ett helt annet inntrykk. Såpass godt at jeg ikke klarer å legge det bort. Denne gangen var han den mest omtenksomme og grundige lege man kunne tenke seg. Det får meg til å tenke at de har ett stressende yrke, og de er bare mennesker de også. Tror man er trygg i noddelands hender. Mulig at han kan være stressa og øitt fjern noen ganger, men tror han er flink og grundig når det trengs.