Benjamin Noddeland

Asker Legesenter AS

Autorisasjon (2002)

1 person

Asker Legesenter AS Telefonnummer66 78 66 4066 78 66 ...
TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker
Benjamin Noddeland er en av 79 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Benjamin Noddeland

Trygg, empatisk og kunnskapsrik

Fikk lyst til å beskrive min fastlege Benjamin Noddeland.
Det er ikke dekkende nok for meg og bare skrive at jeg er veldig fornøyd med han som LEGE. Han er meget handlekraftig og en omsorgsfull person som jeg føler meg trygg hos.

Fastlege

Han skjønner ingenting, og bare videre sende deg til andre. Du får null hjelp hos han. Må vente i 40-50min ekstra, og når du kommer til han. Så er han bare opptatt med mobil og tuller. Tror ikke han vet hva betyr å være lege engang. Angrer på å ha valgt han. Mest useriøst lege jeg har vært bort i.

Dedikert

Vi går alle i familien til Noddeland og har gjort det gjennom mange år. Han er godt kjent med oss, alltid serviceinnstilt og effektiv. I det siste har vi kommunisert godt gjennom min helse. Vårt inntrykk er at han er genuint opptatt av sine pasienter og følger oss opp på eget initiativ.

Alltid sen/forsinket

Har alltid måttet vente 30-40 minutter på å komme inn. Når jeg først kommer inn så blir han borte og opptatt med diverse telefoner. Legen har underveis utrolig lite fokus på pasient og man føler seg ikke sett eller hørt.

Lite interessert

Kom til min nye fastlege og han hilste ikke og var lite interessert i å høre om hvorfor jeg var der. Har ikke vært der siden og byttet lege