Benjamin Noddeland

Asker Legesenter AS

2002

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Asker Legesenter AS Telefonnummer66 78 66 4066 78 66 ...
TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker
Benjamin Noddeland er en av 52 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Benjamin Noddeland

Hyggelig og vennlig

En lege akkurat slik jeg vil gå til, jeg kommer til å fortsette med ham som min fastlege, og angre ikke at jeg valgte ham til tross for andre negative vurderinger.

Likegyldig og uinteressert

Alltid dårlig tid, husker deg ikke fra forrige gang, aner ikke hvorfor du har bestilt time eller om du har vært der før. I tillegg er arbeidet som gjøres særs dårlig, jeg var der for eksempel for å ta blodprøver ifbm med en henvisning til behandling på offentlig sykehus med ventetid. Noddelang tok seg ikke tid til å skrive et eneste ord om meg, søknaden ble ikke fylt ut, og blodprøvene ikke sentrifugert og dermed vurdert som ugyldige. Jeg fikk avslag på henvisningen, noe jeg ikke fikk vite før mange ukers ventetid. Hørte aldri fra Noddeland med beklagelse, og han sendte heller ikke ny henvisning.

Generelt mangler i alle ledd og en lege som ikke er interessert i å hjelpe deg som pasient.

Dårlig tid og lite interesse

Alltid forsinket og lite interessert i pasient..
Stiller lite spørsmål om tilstand og sender deg bare videre til prøver.

Dårlig tid, alltid forsinket og aldri oppriktig interessert

Bare rett og slett en lege man ikke kan anbefale. Burde være et tak på hvor mange pasienter man kan ha, med over 2000 pasienter så sier det seg selv hvor mye tid man har til hver.

Bryr seg ikke om pasienten

Benjamin tror at du kom bare for å få sykemelding! Han bryr seg ikke om deg eller din tilstand og vil slippe deg ut fortest mulig med en legeerklæring. Kastet bort tid og penger.