Benjamin Noddeland

Asker Legesenter AS

2002

Asker Legesenter AS Telefonnummer66 78 66 4066 78 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker
Benjamin Noddeland er en av 53 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Benjamin Noddeland

Uintresert

Han er etter min erfaring alltid totalt uforberedt og for så vidt lite interessert i deg som pasient. Lite kunnskap om mitt sykdom/skade tilfelle og hver gang jeg prøver å forklare blir jeg bare avbrutt. Null tillit til denne lege

Uoppmerksom og bryr seg ikke

Noddeland er en usedvanlig ignorant lege. Han husket meg ikke fra gang til gang og hadde helt tydelig ikke lest journalen min eller grunnen til at jeg hadde bestilt time. I tillegg skrev han en henvisning om infertilitet på to linjer (som selvsagt ble avvist av denne grunn), og la i tillegg ved blodprøver som "ikke var sikret" iflg. Ullevål sykehus. Han vurderte også blodprøvene mine helt feil, ved bare å si at alle "er innafor normalnivået", selv om kombinasjonen av dem (lav/høy) signaliserer at det er feil. Hold deg unna!

Trygg og kunnskapsrik

Alltid blid og kompetent. Har god oversikt over alle i familien, slik at hvert besøk blir effektivt og godt utført.

Man må være frisk for å være syk

Benjamin er super på en god dag, men på en dårlig dag er det slitsomt å være pasient. Han avbryter og virker uinteressert og uforberedt. Selv om jeg kom inn annen hver uke i en lang periode for oppfølging av samme problematikk, måtte jeg gjenta meg selv hver bidige gang! Spørsmålet «hvordan går det med deg?»,kom aldri. Kommer du inn med en somatisk lidelse vil jeg tro han er svært dyktig, men ved mer personlige/mentale problemer trenger man noen som ser deg, lytter og hjelper til med å legge en friskhetsplan og kommer med tips til hva som finnes av tilbud. Dette opplevde ikke jeg, jeg måtte selv komme med forslag til hva som kunne hjelpe og hva jeg trengte henvisning til. Uttrykket «man må være frisk for å være syk» faller meg inn når jeg tenker på Benjamin.

Kunnskapsrik

Kunskapsrik lege som gjerne lytte til pasientene sine. Han tar seg tid til å forklare diagnose, tilstand eller situasjon slik at du blir trygg.