Benjamin Noddeland

Asker Legesenter AS
Torvvn. 12C, 4.etg 1371 Asker
Benjamin Noddeland er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Benjamin Noddeland

Legene er mennesker de også...

Har tidligere gitt ei dårlig vurdering av benjamin, men etter ny tur på legevakta og nytt møte med han så fikk jeg ett helt annet inntrykk. Såpass godt at jeg ikke klarer å legge det bort. Denne gangen var han den mest omtenksomme og grundige lege man kunne tenke seg. Det får meg til å tenke at de har ett stressende yrke, og de er bare mennesker de også. Tror man er trygg i noddelands hender. Mulig at han kan være stressa og øitt fjern noen ganger, men tror han er flink og grundig når det trengs.

Beste legen jeg har hatt.

En veldig flott lege som lytter og faktisk hører på det du sier. Opplever han som veldig kunnskapsrik og en som faktisk ønsker å hjelpe deg. Han er effektiv, og nøler ikke med å henvise videre til spesialist om han ser det nødvendig. Jeg er veldig fornøyd med ham.

Min flinkeste og beste Fastlege

Jeg vil her beskriva min kjenskap og forståelse til god helsihjelp man kan få som pasient i fra DR. Benjamin Noddeland.
Ha er rask og sende personer til riktig behandling og at sjekke først hav som er feil med den enkelte pasienten det er mye fint og tryggt..
Jeg føler meg heldig som har fått en så kunskapsrik god snill, trygg og tilmøteskomennde lege.
Takk Benjamin.

En fabelaktig lege

Jeg byttet bosted fra Drammen til Asker og måtte derfor bytte fast lege kontor.
Etter at jeg fikk ny fastlege Benjamin Noddeland skjønner jeg hva det vil si å ha en god fastlege som er nøye og grundig i sine vurderinger.

best lege som finnes

En veldig flott lege som lytter og faktisk hører på det du sier. Opplever ham som veldig kunnskapsrik og som en som faktisk ønsker å hjelpe deg.