Benjamin Noddeland

Tlf: 66 78 66 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Benjamin Noddeland er en av 49 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Benjamin Noddeland

Super lege

Hva skal Azzouz sier om Benjamin han er så og si alltid tilgjengelig, veldig lett å kommunisere med, samt at du føler at du har hans tillit. Man kan trygt si at servicen er veldig god og av kvalitet. Dette er en lege som bryr seg, noe som er en sjelden egenskap blant dagens leger. Kort sagt, super lege.

Legene er mennesker de også...

Har tidligere gitt ei dårlig vurdering av benjamin, men etter ny tur på legevakta og nytt møte med han så fikk jeg ett helt annet inntrykk. Såpass godt at jeg ikke klarer å legge det bort. Denne gangen var han den mest omtenksomme og grundige lege man kunne tenke seg. Det får meg til å tenke at de har ett stressende yrke, og de er bare mennesker de også. Tror man er trygg i noddelands hender. Mulig at han kan være stressa og øitt fjern noen ganger, men tror han er flink og grundig når det trengs.

Beste legen jeg har hatt.

En veldig flott lege som lytter og faktisk hører på det du sier. Opplever han som veldig kunnskapsrik og en som faktisk ønsker å hjelpe deg. Han er effektiv, og nøler ikke med å henvise videre til spesialist om han ser det nødvendig. Jeg er veldig fornøyd med ham.

Min flinkeste og beste Fastlege

Jeg vil her beskriva min kjenskap og forståelse til god helsihjelp man kan få som pasient i fra DR. Benjamin Noddeland.
Ha er rask og sende personer til riktig behandling og at sjekke først hav som er feil med den enkelte pasienten det er mye fint og tryggt..
Jeg føler meg heldig som har fått en så kunskapsrik god snill, trygg og tilmøteskomennde lege.
Takk Benjamin.

En fabelaktig lege

Jeg byttet bosted fra Drammen til Asker og måtte derfor bytte fast lege kontor.
Etter at jeg fikk ny fastlege Benjamin Noddeland skjønner jeg hva det vil si å ha en god fastlege som er nøye og grundig i sine vurderinger.

Jøsses

Makan så distre og rar lege. Brukte mer tid på å kommentere tskjorta mi og hvor mye jeg svetta enn på effektiv pasientbehandling. I tillegg så brukte han en del tid på å surre rundt med andre ting før han undersøkte meg på legevakta. Burde være mer fokusert på her og nå med den pasienten han har inne og ikke surre med andre ting. Men etter mye surr sendte han meg videre til sykehuset til videre behandling.Takk og pris for at jeg har en annen fastlege. Og styr unna denne legen som fastlege han er ikke verdt tid og penger

ærlig

hadde han som fastlege i Sandefjord som han dessverre flyttet ifra, han fikk meg på rett spor da han under en fortrolig samtale sa at å forandre livsstil ville være den beste investeringen jeg kunne gjøre.

Ikke særlig observant eller engasjert

Har hatt Noddeland som fastlege 2 år. Jeg har kun konsultert ham ved rutinekontroller. Likevel er jeg overrasket over hvor uinteressert han er. Forventer et minimum av øyekontakt og at man snakker i fullstendige setninger. Ellers er det alltid lang ventetid.

En god lege som jeg vil anbefale.

Han har vist oppriktig engasjement for min helsesituasjon, og har hjulpet meg med god behandling og henvisninger til spesialister når nødvendig. Jeg vil anbefale Benjamin Noddeland som fastlege.

Effektiv, blid og rask.

Var til års- sjekk i dag. Ti min ventetid er absolutt akseptabelt! Fikk svar på alt jeg lurte på, fornyelse av mine ønskede "utgåtte" medikamenter var intet problem. Henvist videre for grundigere undersøkelser. Fornøyd!

En meget god, imøtekommende og grundig lege

I dag har jeg søkt om å få Benjamin Noddeland som fastlege, da min tidligere lege E. Gjertsen, også dyktig, aldri var tilstedes eller hadde lang ventetid når jeg hadde behov for legehjelp.

Det er mitt andre besøke hos Noddeland i løpet av ca 2 år, veldig fornøyd begge gangene. Han tok seg tid å lese pasient journalen flere år tilbake - og spurte oppfølgingsspørsmål vedr sykehistorien. Han tok diverse forundersøkelser før jeg ble sendt til røntgen på Bærum Sykehus. Samtidig ba han meg komme tilbake fastende etter 2 dager for å ta flere prøver. Jeg satt som et spørsmåltegn og full av takknemmlighet overfor denne legen som tok meg på alvor og gjorde ting så grundig. Før jeg forlot kontoret takket jeg ham spesielt for den gode hjelpen :-)

Nei nei nei

B. Noddeland er heldigvis ikke min fastlege men jeg har fått han to ganger da min fastlege var opptatt.
Begge gangene ble jeg like forskrekket over pasienthåndteringen hans.
Begge ganger ble jeg sittende i ca 40min på venteværelset, ble hentet inn av en tilsynelatende sur lege.
Han ser ikke på meg, taster mye på pc, lytter ikke, ikke intressert i å høre omstendighetene rundt hvorfor jeg er der.
Han stresser ut av meg det han skal ha tak i av info med settningen: Mer...? hva mer?? Tydelig irritert over at jeg hadde planer om å konversere litt og sender meg på dør.
Jeg har vært der inne i 2 minutter-max. Sittet å ventet i 40 min på dette her?
Jeg går ut derifra med et resept i hånden og et skriv til damen som tar blodprøver, jeg har fortsatt masse ubesvarte spørsmål og en svært dårlig erfaring i rikere. Ikke fikk jeg hjelp til det jeg trengte mest heller.

Ikke f... om jeg skal til han igjen

Et godt menneske

Når legen ser en pasient på venterommet som er blek og svimmel etter et lite inngrep, og legen så går ned på butikken og kjøper en brus og litt frukt til pasienten for sine egne penger - da er man ikke bare en empatisk lege, men et godt menneske.

Ikke mange hadde gjort det samme - så tusen takk, denne legen og hans kolleger anbefaler jeg på det varmeste.

Useriøs

Bytt lege folkens! var satt opp på time med ham, og tatt meg fri fra jobb. Tidlig på morgen ringer han og ber meg møte tidligere..får ordna fri til det og, reiser på legetimen og blir sittende halvannen time å vente med gjentatte purringer! Da han først kommer ut sier han at han har dobbelbooket meg med en annen (hvorfor ber han meg da komme tidligere?) og sier han hsr glemt at jeg skulle komme. Han ber heller ikke om unnskyldning! Ikke er han interressert i å spørre hvorfor jeg er der, men velger heller å svare på telefon på anfre henvendelser mens jeg sitter ved siden av. (Taushetsplikt?) Da jeg så først kommer til ordet og skyter inn at jeg kun er der for å få en resept, klarer han ikke å finne fram i systemene sine på noe som er særdeles enkelt...han løper legekontoret rundt for å få hjelp av andre kollegaer til å finne fram, og hjelp til hvordan han skal finne riktig medisin . samtidig ytret han at han snart skulle ha inn neste passient, så vi måtte bli raskt ferdig! Jeg ble til slutt premiert med egenandel på både legetimen og resepten! Ser at han får gode skussmål, men ut ifta hva jeg har erfart tenker han her bare på sitt beste velbefinnende. .styr unna!

Ingen støtte

Jeg er helt nedkjørt, trenger en dyktig lege som har tid til å snakke, og lytte. Det fikk jeg ikke hos denne legen. Dette er for dårlig av et legesenter jeg har brukt de siste 20 årene, og nå går jeg og :(

Rotete og glemmer avtaler

Har byttet ut Benjamin Noddeland både for min datter og meg selv, etter vår forrige lege sluttet (Frislid) som vi var veldig fornøyd med. Han har glemt mine timeavtaler to ganger og ført feil inn i systemet da han førte en annen pasient sine opplysninger inn i min journal. Og han tar private samtaler under min legetime, noe jeg synes er uhøflig.

Forsinket og travel

Og snakker i telefonen ila. de 5 min. har til rådighet når du først kommer inn. Har selv ikke spesielt komplisert helse, men når jeg først går til legen vil jeg ha en som lytter.

Usympatisk og uinteressert

han har ca 1t ventetid HVER gang. Lytter ikke tii pasienten. Himler med øynene og er krass. Ingen sympati eller forståelse.

Den beste legen jeg har hatt.

Legen er I møte kommende og veldig flink til å lytte å høres på hva du har og si. Han er bestandig blir og hyggelig. Han er flink til å følge opp avtaler og ringer gjerne hvis han har fått svar på prøver. Tar seg tid til pasientene.

Bytter....

Fikk ham som lege etter at forrige sluttet, Frislid, som vi forrøvrig var veldig godt fornøyd med. Er enig med andre som har kommentert at han var mer opptatt av hva forrige lege hadde gjort feil i jounalen enn å prate med meg når jeg var der første gang. Vi har en sønn med ADHD og trenger god oppfølging, noe jeg føler vi ikke har fått. Han virker veldig usikker på området og er heller ingen god lytter. Så summen av dette gjør at vi bytter lege alle tre i familien.