Benjamin Noddeland

Asker Legesenter AS

2002

Asker Legesenter AS Telefonnummer66 78 66 4066 78 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker
Benjamin Noddeland er en av 52 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Benjamin Noddeland

Dårlig tid, alltid forsinket og aldri oppriktig interessert

Bare rett og slett en lege man ikke kan anbefale. Burde være et tak på hvor mange pasienter man kan ha, med over 2000 pasienter så sier det seg selv hvor mye tid man har til hver.

Bryr seg ikke om pasienten

Benjamin tror at du kom bare for å få sykemelding! Han bryr seg ikke om deg eller din tilstand og vil slippe deg ut fortest mulig med en legeerklæring. Kastet bort tid og penger.

Uintresert

Han er etter min erfaring alltid totalt uforberedt og for så vidt lite interessert i deg som pasient. Lite kunnskap om mitt sykdom/skade tilfelle og hver gang jeg prøver å forklare blir jeg bare avbrutt. Null tillit til denne lege

Uoppmerksom og bryr seg ikke

Noddeland er en usedvanlig ignorant lege. Han husket meg ikke fra gang til gang og hadde helt tydelig ikke lest journalen min eller grunnen til at jeg hadde bestilt time. I tillegg skrev han en henvisning om infertilitet på to linjer (som selvsagt ble avvist av denne grunn), og la i tillegg ved blodprøver som "ikke var sikret" iflg. Ullevål sykehus. Han vurderte også blodprøvene mine helt feil, ved bare å si at alle "er innafor normalnivået", selv om kombinasjonen av dem (lav/høy) signaliserer at det er feil. Hold deg unna!

Trygg og kunnskapsrik

Alltid blid og kompetent. Har god oversikt over alle i familien, slik at hvert besøk blir effektivt og godt utført.