Kjetil Hagene Egge

Autorisasjon (2010)

Kjetil Hagene Egge er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Kjetil Hagene Egge

Hyggelig, men ikke grundig nok for meg.

Flink med barn.
Flink med behandling av sår og betennelser.
Flink til å snakke med mennesker og møte dem.

Mangler vilje til å sette seg nok inn i viktige saker og ser ikke helheten av historikk og følgene dette kan ha for en person.

Antagelig kunnskapsrik og flink ellers.

Verdens beste lege

Har brukt Vollen legekontor nå i godt over 20 år, og er veldig fornøyd med alle de legene jeg har hatt igjennom årene. Kjetil er en behaglig og flink lege, tar seg tid og lytter. Flink til henvise hvis det trengs, og følger deg opp. Har flyttet, og hver gang jeg skal til legen må jeg kjøre 14 mil, og det sier litt om tilliten jeg har til han som lege, og alle på Vollen legekontor. Bør vel bytte til en lege som er nærmere, men det sitter langt inne, så den turen inn ditt må vi vel bare fortsette med jeg og min familie, for der vet jeg at jeg/vi er trygg og blir ivaretatt.

Trygg

Tilgjengelig og flink. Tar seg nødvendig tid. Relativt lett å få time. Hyggelig laboratorie personale.

Fantastisk Lege

Har bare gode ting å si om kjetil. Håper jeg for beholde han som fastlege lenge. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig

Kjetil ser deg som pasient. Som andre har kommentert ringer han spesialister dersom han ikke er sikker. Dette gjør at man som pasient føler seg sett og at man blir tatt på alvor. Hyggelig, dyktig og trygg. Kjempe fornøyd!