Vollen Legekontor

Telefonnummer66 76 51 8066 76 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skjæret 47 1390 Vollen

Siste vurderinger av Vollen Legekontor

Lyttende, empatisk og løsningsorientert

Lege: Ragnhild Tunestveit Skrevet

Jippi, ny fastlege! En forståelsesfull, profesjonell, empatisk,med faglig dyktighet og en god samtalepartner. Så fornøyd og håper det fortsetter. Stjerne i boka!

Arrogant og spydig

Lege: Magnus Tølløv Kjøbli Skrevet

Har vært hos han på legevakten en gang, en meget dårlig opplevelse.Han opptrådte meget arrogant og var direkte spydig i sine kommentarer. Tok meg ikke alvorlig-kontaktet min fastlege privat på kveldstid, for å "sjekke ut" om det jeg presenterte virkelig stemte osv. Min lege svarte ikke, og da ønsket han ikke å hjelpe meg. Heldigvis så er han ikke min faste lege.

Dyktig

Lege: Kjetil Hagene Egge Skrevet

Kjetil ser deg som pasient. Som andre har kommentert ringer han spesialister dersom han ikke er sikker. Dette gjør at man som pasient føler seg sett og at man blir tatt på alvor. Hyggelig, dyktig og trygg. Kjempe fornøyd!

Grundig og dyktig lege

Lege: Kjetil Hagene Egge Skrevet

Han tar seg tid og følger opp grundig. Undersøker og ringer spesialister hvis han er usikker. Kan anbefales!

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Kjetil Hagene Egge Skrevet

Rolig og lyttende. Hvis det er noe han føler han ikke har full kunnskap om, tar han heller en telefon til spesialist enn å svare halvveis. Trygg og beroligende. Følger opp.