Vollen Legekontor

Skjæret 47 1390 Vollen

Siste vurderinger av Vollen Legekontor

Verdens beste lege

Lege: Kjetil Hagene Egge Skrevet

Har brukt Vollen legekontor nå i godt over 20 år, og er veldig fornøyd med alle de legene jeg har hatt igjennom årene. Kjetil er en behaglig og flink lege, tar seg tid og lytter. Flink til henvise hvis det trengs, og følger deg opp. Har flyttet, og hver gang jeg skal til legen må jeg kjøre 14 mil, og det sier litt om tilliten jeg har til han som lege, og alle på Vollen legekontor. Bør vel bytte til en lege som er nærmere, men det sitter langt inne, så den turen inn ditt må vi vel bare fortsette med jeg og min familie, for der vet jeg at jeg/vi er trygg og blir ivaretatt.

Arrogant

Lege: Magnus Tølløv Kjøbli Skrevet

Sønnen min måtte på legevakten og møtet med denne legen var ikke positivt. Han fremstod som arrogant og det virket som om han ville ha det hele fort overstått.
Forventer at en lege håndhilser på pasientene sine, noe han ikke gjorde.
Reagerer ekstra mye på den uempatiske og arrogante siden av han når pasienten er et barn.
Vi fikk den hjelpen vi trengte rent medisinsk, men for min sønn som gruet seg til legebesøk fra før, så var ikke dette en heldig opplevelse.

Trygg

Lege: Kjetil Hagene Egge Skrevet

Tilgjengelig og flink. Tar seg nødvendig tid. Relativt lett å få time. Hyggelig laboratorie personale.

Fantastisk Lege

Lege: Kjetil Hagene Egge Skrevet

Har bare gode ting å si om kjetil. Håper jeg for beholde han som fastlege lenge. Anbefales på det sterkeste.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Magnus Tølløv Kjøbli Skrevet

Magnus er en lege som lytter til pasienten sin. Han strekker seg langt for å hjelpe til. Er det noe han ikke vet så mye om, så setter han seg inn i det eller henviser til riktig sted.